Crypsis
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
In plaats van allemaal ''Next'' te typen, kan je beter een hele lijst droppen met releases van een artiest die nog niet is geweest. Hoeft Lyst alleen maar copy>paste te doen en voilaa.
-
D
zany of donkey rollers 
Jij wil graag nog een keer op DR stemmen?wrote:zany of donkey rollers
-
A
Crypsis, The Prophet, Psyko Punkz, Coone, Da Tweekaz, Tatanka, Zatox, Josh & Wesz, A-Lusion, Fransesco Zeta, JTS?
-
D
ik ben 90% vn de artiesten die al geweest zijn vergeten dus zal vast wel vaker voorkomen dat ik ze vaker opnoemwrote:Jij wil graag nog een keer op DR stemmen?wrote:zany of donkey rollers
wrote:Crypsis, The Prophet, Psyko Punkz, Tatanka, Zatox?
Ze staan ook gewoon in de beginpost hewrote:ik ben 90% vn de artiesten die al geweest zijn vergeten dus zal vast wel vaker voorkomen dat ik ze vaker opnoemwrote:Jij wil graag nog een keer op DR stemmen?wrote:zany of donkey rollers
-
A
Kijk dan op pagina 1 van dit toppawrote:ik ben 90% vn de artiesten die al geweest zijn vergeten dus zal vast wel vaker voorkomen dat ik ze vaker opnoemwrote:Jij wil graag nog een keer op DR stemmen?wrote:zany of donkey rollers
-
D
waarom? weet wel dat daar alle artiesten die geweest zijn staan maar als ik een artiest noem die eigenlijk al geweest is dan heb ik daar niet zoveel moeite mee.. ga niet helemaal naar pagina 1 om te kijken welke artiest ik wel kan noemen.. daar wordt ik dan vnzelf wel op gewezen
you know.
-
A
En gelijk heb je, helemaal naar pagina 1!wrote:waarom? weet wel dat daar alle artiesten die geweest zijn staan maar als ik een artiest noem die eigenlijk al geweest is dan heb ik daar niet zoveel moeite mee.. ga niet helemaal naar pagina 1 om te kijken welke artiest ik wel kan noemen.. daar wordt ik dan vnzelf wel op gewezenyou know.
-
D
wrote:En gelijk heb je, helemaal naar pagina 1!wrote:waarom? weet wel dat daar alle artiesten die geweest zijn staan maar als ik een artiest noem die eigenlijk al geweest is dan heb ik daar niet zoveel moeite mee.. ga niet helemaal naar pagina 1 om te kijken welke artiest ik wel kan noemen.. daar wordt ik dan vnzelf wel op gewezenyou know.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bad Dreams jonguh!
En Tiny Disco Land, Rattle Brain
En Tiny Disco Land, Rattle Brain
Next up: Crypsis (Met dank aan dawasiknie) 
haha, was net bezig met een lijstje maken voor crypsis, echt net 1 minuut te laat 
in ieder geval:
Jealousy (eerste nr. van Crypsis die ik ooit hoorde... vooral dat 'Bust bu-bu-bu-bust-a-move!' blijft me voor eeuwig bij)
En Strike... ook weer een prachtig vette vocal... 'Become unpredictable... Strike, from your subconscious mind'
in ieder geval:
Jealousy (eerste nr. van Crypsis die ik ooit hoorde... vooral dat 'Bust bu-bu-bu-bust-a-move!' blijft me voor eeuwig bij)
En Strike... ook weer een prachtig vette vocal... 'Become unpredictable... Strike, from your subconscious mind'
Before The Storm en Strike, maar deze held heeft bijna alleen maar tracks van het aller hoogste niveau. Ze verdienen bijna allemaal een stem.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Chaser en Sonic Sabotage, was nog lastige keuze, maar die 2 vind ik denk ik ronduit het briljantst van allemaal.
Deze is met afstand de lastigste tot nu toe.
Ik denk dat ik sowieso voor Before The Storm ga. Meesterwerk, hoeveel sfeer en gevoel daar in zit is niet te omschrijven
Nog ff alles een keer terugluisteren voor de rest. Transmission, Torture, Get Hit, Strike en Jealousy gaan ook hoog scoren...
Ik denk dat ik sowieso voor Before The Storm ga. Meesterwerk, hoeveel sfeer en gevoel daar in zit is niet te omschrijven
Oppose the mayors en Tuatara!
Maar verder vind ik bijna alle nummers van deze man wel geniaal.
Strike, torture, chaser bijvoorbeeld zijn ook super lekkere nummers.
Maar verder vind ik bijna alle nummers van deze man wel geniaal.
Strike, torture, chaser bijvoorbeeld zijn ook super lekkere nummers.
Before The Storm en Sonic Sabotage