Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 149  Volgende

Beste The Machine Track Part 2 [J-Z] (Max. 3)
Poll eindigt op 04 jul 2012 15:39
Lady Of The Lake 1%  1%  [ 2 ]
Lucid Dreams 1%  1%  [ 2 ]
Measure 0%  0%  [ 0 ]
Mist 1%  1%  [ 1 ]
Mistress Of Darkness 6%  6%  [ 9 ]
Mosquito 17%  17%  [ 27 ]
Never Fall Asleep 9%  9%  [ 15 ]
No Mad Soul 3%  3%  [ 5 ]
No More Misunderstanding (The Machine Remix) 3%  3%  [ 4 ]
No Time To Waste 0%  0%  [ 0 ]
No Turning Back (The Machine Remix) 4%  4%  [ 6 ]
Pendulum 1%  1%  [ 1 ]
Place Of Terror 4%  4%  [ 7 ]
Raw (Original Mix) 0%  0%  [ 0 ]
Rebellious 0%  0%  [ 0 ]
Renaissance 11%  11%  [ 18 ]
Restore Balance 1%  1%  [ 1 ]
Self Esteem Fund 2%  2%  [ 3 ]
Sound Of The Machine 9%  9%  [ 14 ]
Spirits 1%  1%  [ 1 ]
Stardust (Original Mix) 1%  1%  [ 1 ]
State Of Your Mind 4%  4%  [ 7 ]
The Dead Walk 6%  6%  [ 10 ]
Times Like These 13%  13%  [ 21 ]
Trashin' 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (First Mix) 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (Second Mix) 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 159
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:05 

Hardtraxx Addict

Next: Alphaverb??
Fantastische producer in mijn ogen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 21:16 

Hardtraxxer

be amazed, loudness & on the go

fade to black is ook heel vet btw :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Alphaverb wel een interessante denk ik ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 22:57 

Hardtraxx Addict

Alphaverb vind ik ook een hele leuke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 23:53 

Hardtraxxer

Alphaverb is prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:37 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
stefaneke schreef:
Wie!?

Misschien zaak voor je om je wat te verdiepen in de muziek. In het verleden misschien wel even groot als Activator enzovoort. ^^ Heeft heel wat releases op sublabels van Hitland zoals Subway en Suntec. Heeft oa ook het beste nummer ooit (in mijn ogen) gemaakt: Tronik - Sensational. En vele andere vette platen. ;)

http://www.discogs.com/artist/Lorenzo+De+Preti

Die verwijderde smiley is echt van toepassing op 80% van jouw posts, damn. Alsof Stefaneke zich niet heeft verdiept in hardstyle. Als jij de hele dag wilt wanken op early moet je zelf weten maar kom hier niet interessant doen als iemand een artiest die al jaren geen boeking of release meer heeft gehad niet kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 09:43 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
stefaneke schreef:
Wie!?

Misschien zaak voor je om je wat te verdiepen in de muziek. In het verleden misschien wel even groot als Activator enzovoort. ^^ Heeft heel wat releases op sublabels van Hitland zoals Subway en Suntec. Heeft oa ook het beste nummer ooit (in mijn ogen) gemaakt: Tronik - Sensational. En vele andere vette platen. ;)

Die verwijderde smiley is echt van toepassing op 80% van jouw posts, damn. Alsof Stefaneke zich niet heeft verdiept in hardstyle. Als jij de hele dag wilt wanken op early moet je zelf weten maar kom hier niet interessant doen als iemand een artiest die al jaren geen boeking of release meer heeft gehad niet kent.

Maar jij bent in de loop der tijd ook zwaar verslaafd geraakt aan het gebruik van dat ding >.<

Ik hoop geen Alphaverb voor mezelf overigens, wordt lastig kiezen aangezien ik AVIO stijl totaal niks vind... Destination nowhere zou de enige zijn denk ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:11 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Maar jij bent in de loop der tijd ook zwaar verslaafd geraakt aan het gebruik van dat ding >.<

Ik hoop geen Alphaverb voor mezelf overigens, wordt lastig kiezen aangezien ik AVIO stijl totaal niks vind... Destination nowhere zou de enige zijn denk ik >.<

Zovaak gebruikte ik die smiley niet hoor. In ieder geval nooit zonder onderbouwing tenzij de fail echt obvious was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 10:35 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
stefaneke schreef:
Wie!?

haha baas, het lijkt me niet een goed idee om een artiest te doen die niet echt bekend is rond de meeste hardstyle liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

Hoezo? Uiteindelijk komen alle artiesten wel aan de beurt als je dit nog een jaartje door laat gaan.
Je bent niet verplicht om overal op te stemmen, heb ik ook niet gedaan. Ik zal bijvoorbeeld op geen enkele theracords artiest stemmen, omdat ik de muziek haast niet luister en ken. Maar veel early artiesten ken ik wel en daar zal ik zeker op stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 12:38 

Bierkoning

Ik wil Hardstyle Masterz! :P Dat zijn zulke sterke en vooral diverse producties, ik ben benieuwd wat daarvan nou het meest gewaardeerd wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 13:30 

Donateur

Bigger, Better, Louder, Catchin' Up & On The Go
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Gold, Dilemma en On the Go :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 14:21 

Hardtraxxer

Ben ik blij dat ik deze niet eerder heb gezien, had denk niet kunnen kiezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
stefaneke schreef:
Wie!?

Ten eerste snap ik niet dat je gelijk persoonlijk aan moet vallen maargoed. Verder kan ik het me enigszins begrijpen dat je die smiley op deze post van toepassing vindt, maar 80% is veruit overdreven. Maar om maar over de discussie te gaan. Lorenzo De Preti is net zo goed een Hardstyle artiest zoals D-Block & S-te-Fan dat zijn of Zany dat is, hij past dus prima in dit lijstje thuis en als je geen tracks van hem kent kan je die opzoeken (zoals ik zei wil ik wel Youtube fimpjes posten) of stem je gewoon niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 18:18 

Aan het typen...

Inderdaad, ik gooi bewust af en toe wat minder bekende artiesten tussendoor, zodat mensen hun hardstyle kennis kunnen verbreden. En voor de mensen die geen interesse hebben anders dan in de nieuwste tracks hebben altijd nog de mogelijkheid geen stem uit te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Inderdaad, ik gooi bewust af en toe wat minder bekende artiesten tussendoor, zodat mensen hun hardstyle kennis kunnen verbreden. En voor de mensen die geen interesse hebben anders dan in de nieuwste tracks hebben altijd nog de mogelijkheid geen stem uit te brengen.

Ik vind het altijd wel leuk als er onbekendere artiesten tussen zitten. Kan ik mijn muzieklijst weer uitbreiden ^^ Maar van de artiesten die er komen moeten inderdaad wel samples van alle nummers te beluisteren zijn, anders kan je ook onmogelijk op een goede manier stemmen. Dus artiesten waarvan op youtube etc. weinig of niets terug te vinden is lijken me niet aan te raden hier =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Ik vind het altijd wel leuk als er onbekendere artiesten tussen zitten. Kan ik mijn muzieklijst weer uitbreiden ^^ Maar van de artiesten die er komen moeten inderdaad wel samples van alle nummers te beluisteren zijn, anders kan je ook onmogelijk op een goede manier stemmen. Dus artiesten waarvan op youtube etc. weinig of niets terug te vinden is lijken me niet aan te raden hier =)

Dat klopt, daarom bood ik al aan dat ik dat wel wil doen als ik weer wat tijd heb. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:05 

Kraak... Piep...

Waar was stealth :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2011 20:11 

Aan het typen...

Die is nooit uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2011 08:41 

Artiest

Was het maar zo'n feest, stealth = baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:10 

Hardtraxx Veteran

Gaan we snel weer verder? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:10 

Aan het typen...

Ja ik zal nu de volgende maken, heb toch vakantie :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:34 

Hardtraxxer

Trauma :love:
Destination nowhere
Substream

Die drie springen er toch wel uit voor mij :thumbup: