Next: Alphaverb??
Fantastische producer in mijn ogen
.
Fantastische producer in mijn ogen
Die verwijderde smiley is echt van toepassing op 80% van jouw posts, damn. Alsof Stefaneke zich niet heeft verdiept in hardstyle. Als jij de hele dag wilt wanken op early moet je zelf weten maar kom hier niet interessant doen als iemand een artiest die al jaren geen boeking of release meer heeft gehad niet kent.wrote:Misschien zaak voor je om je wat te verdiepen in de muziek. In het verleden misschien wel even groot als Activator enzovoort.wrote:Wie!?Heeft heel wat releases op sublabels van Hitland zoals Subway en Suntec. Heeft oa ook het beste nummer ooit (in mijn ogen) gemaakt: Tronik - Sensational. En vele andere vette platen.
![]()
http://www.discogs.com/artist/Lorenzo+De+Preti
Maar jij bent in de loop der tijd ook zwaar verslaafd geraakt aan het gebruik van dat dingwrote:Die verwijderde smiley is echt van toepassing op 80% van jouw posts, damn. Alsof Stefaneke zich niet heeft verdiept in hardstyle. Als jij de hele dag wilt wanken op early moet je zelf weten maar kom hier niet interessant doen als iemand een artiest die al jaren geen boeking of release meer heeft gehad niet kent.wrote:Misschien zaak voor je om je wat te verdiepen in de muziek. In het verleden misschien wel even groot als Activator enzovoort.wrote:Wie!?Heeft heel wat releases op sublabels van Hitland zoals Subway en Suntec. Heeft oa ook het beste nummer ooit (in mijn ogen) gemaakt: Tronik - Sensational. En vele andere vette platen.
![]()
Zovaak gebruikte ik die smiley niet hoor. In ieder geval nooit zonder onderbouwing tenzij de fail echt obvious was.wrote:Maar jij bent in de loop der tijd ook zwaar verslaafd geraakt aan het gebruik van dat ding![]()
Ik hoop geen Alphaverb voor mezelf overigens, wordt lastig kiezen aangezien ik AVIO stijl totaal niks vind... Destination nowhere zou de enige zijn denk ik
haha baas, het lijkt me niet een goed idee om een artiest te doen die niet echt bekend is rond de meeste hardstyle liefhebbers.wrote:Die verwijderde smiley is echt van toepassing op 80% van jouw posts, damn. Alsof Stefaneke zich niet heeft verdiept in hardstyle. Als jij de hele dag wilt wanken op early moet je zelf weten maar kom hier niet interessant doen als iemand een artiest die al jaren geen boeking of release meer heeft gehad niet kent.wrote:Misschien zaak voor je om je wat te verdiepen in de muziek. In het verleden misschien wel even groot als Activator enzovoort.wrote:Wie!?Heeft heel wat releases op sublabels van Hitland zoals Subway en Suntec. Heeft oa ook het beste nummer ooit (in mijn ogen) gemaakt: Tronik - Sensational. En vele andere vette platen.
![]()
Ten eerste snap ik niet dat je gelijk persoonlijk aan moet vallen maargoed. Verder kan ik het me enigszins begrijpen dat je die smiley op deze post van toepassing vindt, maar 80% is veruit overdreven. Maar om maar over de discussie te gaan. Lorenzo De Preti is net zo goed een Hardstyle artiest zoals D-Block & S-te-Fan dat zijn of Zany dat is, hij past dus prima in dit lijstje thuis en als je geen tracks van hem kent kan je die opzoeken (zoals ik zei wil ik wel Youtube fimpjes posten) of stem je gewoon niet.wrote:Die verwijderde smiley is echt van toepassing op 80% van jouw posts, damn. Alsof Stefaneke zich niet heeft verdiept in hardstyle. Als jij de hele dag wilt wanken op early moet je zelf weten maar kom hier niet interessant doen als iemand een artiest die al jaren geen boeking of release meer heeft gehad niet kent.wrote:Misschien zaak voor je om je wat te verdiepen in de muziek. In het verleden misschien wel even groot als Activator enzovoort.wrote:Wie!?Heeft heel wat releases op sublabels van Hitland zoals Subway en Suntec. Heeft oa ook het beste nummer ooit (in mijn ogen) gemaakt: Tronik - Sensational. En vele andere vette platen.
![]()
Ik vind het altijd wel leuk als er onbekendere artiesten tussen zitten. Kan ik mijn muzieklijst weer uitbreidenwrote:Inderdaad, ik gooi bewust af en toe wat minder bekende artiesten tussendoor, zodat mensen hun hardstyle kennis kunnen verbreden. En voor de mensen die geen interesse hebben anders dan in de nieuwste tracks hebben altijd nog de mogelijkheid geen stem uit te brengen.
Dat klopt, daarom bood ik al aan dat ik dat wel wil doen als ik weer wat tijd heb.wrote:Ik vind het altijd wel leuk als er onbekendere artiesten tussen zitten. Kan ik mijn muzieklijst weer uitbreidenMaar van de artiesten die er komen moeten inderdaad wel samples van alle nummers te beluisteren zijn, anders kan je ook onmogelijk op een goede manier stemmen. Dus artiesten waarvan op youtube etc. weinig of niets terug te vinden is lijken me niet aan te raden hier =)