Trespassing, If All Fails & Breadstick.
Die dus, nog een keerwrote:No More Misunderstanding, If all Fails, Mindblowing Music
Die dus, nog een keerwrote:No More Misunderstanding, If all Fails, Mindblowing Music
Juist, alleen de volgorde maakt me niet uit.wrote:1. Breakstick
2. Do The Happy Face
3. Trespassing
Tsja ik ook niet eigenlijk, achter me pc met crappy soundsystem vind ik vrij weinig aan Thera tracks. Live daarentegen klinkt het wel heel erg gruwelijk.wrote:vind thera niks aan eigenlijk
Ik ook, vind Trespassing trouwens de beste plaatwrote:Bijna onmogelijk, zoveel vette tracks!
Ben gegaan voor, Do The Happy Face, Mindblowing Music & Trespassing.
Haha inderdaad, te veel vette tracks.wrote:Bijna onmogelijk, zoveel vette tracks!
Ben gegaan voor, Do The Happy Face, Mindblowing Music & Trespassing.
Hehe, great minds think alike.wrote:Hahahaha! Oefff lastig zeg! Met zo'n lijst merk je eigenlijk pas hoeveel je hebt gemaakt en dan nog staat er erg veel niet tussen en dan niet te vergeten de tracks die ik in t verleden ook nog gemaakt heb![]()
Anyway, als ik toch moet kiezen, valt me op dat ik het wel erg eens ben met DatwasiknieVooral bij de nummers 2, 3 en 4 heb ik nu al zo'n vette herinneringen dat ik ook eigenlijk niet heel erg objectief kan kijken maar eerlijk is eerlijk Evil Intent rmx is een van mn persoonlijke favo's al moet ik de midintro nog steeds ff iets inkorten, duurt net ff wat te lang haha
Verder ben ik eigenlijk wel blij dat mn nieuwe dingen er nog niet bij staan, dan was t stukken moeilijker geweest. (live hard now, disturbia, drivium - reset rmx, two and a half kings)
Zo issie goed. Breadstick ruim op 1, dé plaat van 2010!wrote:Juist, alleen de volgorde maakt me niet uit.wrote:1. Breadstick
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|