Dankzij dit topic zit ik nu al 2 dagen lang die vergeten klappers van Deepack te luisterenwrote:ouwe Deepack
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
1. The Prophecy (what else?
)
2. X2X
3. Here's Johnny.
Eigenlijk tracks die ik vrijwel nooit meer luister. Zonde, wat ze zijn echt vreselijk goed!
2. X2X
3. Here's Johnny.
Eigenlijk tracks die ik vrijwel nooit meer luister. Zonde, wat ze zijn echt vreselijk goed!
had ook wel wat stemmen voor Down Low verwacht
Heb gewoon over biological insanity heengekeken
vind dat ook nog steeds een lekker plaatje
En ik voor Stomper, tenminste meer dan 2.wrote:had ook wel wat stemmen voor Down Low verwacht
Volgende editie met Luna doen?
ja of tatanka?wrote:Volgende editie met Luna doen?
Of Zany?
Headhunterz?
Noisecontrollers?
Headhunterz?
Noisecontrollers?
100%
140 BPM (Deepack Remix)
Blue Horizons (Deepack Remix)
140 BPM (Deepack Remix)
Blue Horizons (Deepack Remix)
-
A
Of Ukrainian Hardstylerz?wrote:Of Zany?
Headhunterz?
Noisecontrollers?
Hymnwrote:Of Ukrainian Hardstylerz?wrote:Of Zany?
Headhunterz?
Noisecontrollers?
:')
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Skormwrote:Hymnwrote:Of Ukrainian Hardstylerz?wrote:Of Zany?
Headhunterz?
Noisecontrollers?![]()
:')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Of Dozerwrote:Of Zany?
Headhunterz?
Noisecontrollers?
ik ben wel benieuwd naar Zatox, omdat ie onder zoveel aliassen zoveel verschillende type nummers heeft gemaakt 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Valt niet aan te beginnen lijkt me, als je Zatox pakt pak je Zatox.
Als ik Max Enforcer pak gooi ik ook niet alle Evil Activities platen erbij. Dan raak je het overzicht kwijt lijkt me.
Collabs kunnen wel, maar aliassen wordt teveel werk lijkt me.
Als ik Max Enforcer pak gooi ik ook niet alle Evil Activities platen erbij. Dan raak je het overzicht kwijt lijkt me.
Maar ja, als je het maar bij ''early hardstyle/hardstyle'' houdt lijkt me, tuurlijk doe je bij Max Enforcer niet Evil Activities.wrote:Valt niet aan te beginnen lijkt me, als je Zatox pakt pak je Zatox.
Dus mijn mening is wel gewoon aliassen in de zelfde genre (early hardstyle/hardstyle), maar alleen uitgebracht spul.
Beste track van Tuneboy wordt dan echt een heel boek als we het zo doen 
The Prophecy, Here's Johnny & Stampuhh! Jeugdsentimenten 
Beste track: Saifam Hardstyle Group

-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik denk dat Lyst het houdt onder aliassen, dus onder de alias Zatox bekijken we alleen Zatox.wrote:Beste track van Tuneboy wordt dan echt een heel boek als we het zo doen
Zo slim is die jongen wel en die gaat denk ik echt niet alles plaatsen van aliassen
Want we hebben het over de artiest Zatox en niet over de persoon Zatox, zo moet je het bekijken (vind ik).
Tjah het is dan wel het meest objectiefwrote:Beste track van Tuneboy wordt dan echt een heel boek als we het zo doen
Idd, je kan EA & Max Enforcer niet indelen in hetzelfde genre, maar bij Zatox kan dat gemakkelijk omdat ie wel gewoon hardstyle heeft uitgebracht onder die andere aliassenwrote:Maar ja, als je het maar bij ''early hardstyle/hardstyle'' houdt lijkt me, tuurlijk doe je bij Max Enforcer niet Evil Activities.wrote:Valt niet aan te beginnen lijkt me, als je Zatox pakt pak je Zatox.
Dus mijn mening is wel gewoon aliassen in de zelfde genre (early hardstyle/hardstyle), maar alleen uitgebracht spul.
Dat is gewoon niet te doen. Dan krijg je een gigantische wastlijst.wrote:Tjah het is dan wel het meest objectiefwrote:Beste track van Tuneboy wordt dan echt een heel boek als we het zo doen
Idd, je kan EA & Max Enforcer niet indelen in hetzelfde genre, maar bij Zatox kan dat gemakkelijk omdat ie wel gewoon hardstyle heeft uitgebracht onder die andere aliassenwrote:Maar ja, als je het maar bij ''early hardstyle/hardstyle'' houdt lijkt me, tuurlijk doe je bij Max Enforcer niet Evil Activities.wrote:Valt niet aan te beginnen lijkt me, als je Zatox pakt pak je Zatox.
DJ Zax, Gerardo Roschini, Gesko, Ironblood, Machinehead, Smashing Guys, Supaboyz, W.A.S.H., Zairon, ZTX