Waarom is dat een idiote opmerking? Hoe kun je nu de beste van iets bepalen zonder alles te kennen, sterker nog als je maar 2 van de 49 tracks kent.wrote:Wat een idiote opmerking.wrote:Hoe weet je dan dat die het beste zijnwrote:gestemd op The hard way en It's what we are.
Meer tracks van hem ken ik niet echt.![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
A Feeling (Tuneboy Remix), heerlijke zomerse plaat.
Ti Ta TNT, een van de eerste tracks die ik heel erg vet vind!
en Unexpected remix, omdat die zo fantastisch mooi is!
1. Dail T For TNT
2. Eins Zwei Telefunken
3. Unexpected(Tuneboy remix)

2. Eins Zwei Telefunken
3. Unexpected(Tuneboy remix)
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
1. I will Growl ( Lijkt me duidelijk! )
2. Money talks bullshit walks ( fantastische tekst !
)
3. Dirty ( gewoon een cool nummer )
2. Money talks bullshit walks ( fantastische tekst !
3. Dirty ( gewoon een cool nummer )
-
SHardtraxxer
- last seen Aug 2025
Haha jij maakt je eigen selectiewrote:1. Dail T For TNT
-
BHardtraxxer
- 83 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
ken amper iets van deze man, italian in het algemeen (dan bedoel ik: tatanka, tuneboy, technoboy) vind ik de laatste tijden sterk tegenvallen 
I Will Growl, Re-Generate it en A feeling
I Will Growl, Bumpin Hard & Unexpected kwamen als eerste in me op 
Je zegt zelf bij de release van Psyko Punkz al dat je het zonder te luisteren al kut vind, en dit mag dan nietwrote: Waarom is dat een idiote opmerking? Hoe kun je nu de beste van iets bepalen zonder alles te kennen, sterker nog als je maar 2 van de 49 tracks kent.
-
SHardtraxxer
- last seen Aug 2025
BAM!!wrote:Je zegt zelf bij de release van Psyko Punkz al dat je het zonder te luisteren al kut vind, en dit mag dan nietwrote: Waarom is dat een idiote opmerking? Hoe kun je nu de beste van iets bepalen zonder alles te kennen, sterker nog als je maar 2 van de 49 tracks kent.?
Ben niet echt een grote Tunebot fan maar;
1. Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
2. Unexpected (Tuneboy Remix)
3. Hear This
1. Bumpin Hard (Tuneboy Remix)
2. Unexpected (Tuneboy Remix)
3. Hear This
Daar ga ik in mee, behalve dat ik I Will Growl heb ipv A Feeling remix. I Will Growl heb ik echt helemaal kapotgeluisterd, heerlijk euforisch gevoel in dat nummer en een zware reverse basslinewrote:A Feeling (Tuneboy Remix), heerlijke zomerse plaat.
Bumpin Hard (Tuneboy Remix),A Feeling (Tuneboy Remix) & Money Talks Bullshit Walks
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
oh dat kan je best zeggenwrote:Je zegt zelf bij de release van Psyko Punkz al dat je het zonder te luisteren al kut vind, en dit mag dan nietwrote: Waarom is dat een idiote opmerking? Hoe kun je nu de beste van iets bepalen zonder alles te kennen, sterker nog als je maar 2 van de 49 tracks kent.?
Psyko Punkz heeft ie dus blijkbaar al wel een keer geluisterd anders kan hij er geen mening over vellen.
Verder produceren hun heletijd hetzelfde.
iets wat Lyst niet aanstaat dus.
gaat met wel meer producers zo, dan weet je van te voren al dat je het niks gaat vinden, of HEEL af en toe springt er is een keer een track uit die dan wel leuk is
maar als je 2 van de 49 tracks maar kent en je wil wel stemmen op zon topic als dit kan je je beter is even gaan verdiepen in Tuneboy want hij heeft heel wat grootste tracks op zn naam staan
A feeling (Tuneboy remix), I will growl, Hear this
I Will Growl uiteraard, samen met Re-Generate It (original) en Eins Zwei Telefunken.
Tja ik hoef ook nergens een vergelijking te maken met die tracks. Ik weet dat ik de vorige Psyko Punkz tracks niet mooi vond en er stond in het topic meerdere malen dat het standaard PP tracks waren, dus daar kan ik mijn conclusie wel uit trekken denk ik zo. Dat is iets heel anders dan de beste ergens uit kiezen, dan moet je namelijk wel tracks met elkaar vergelijken en als je dan maar 4% van de tracks kent en dus maar die twee tracks kiest, tja dan kun je net zo goed niet stemmen. Maar dat verschil had je natuurlijk zelf ook wel doorwrote:BAM!!wrote:Je zegt zelf bij de release van Psyko Punkz al dat je het zonder te luisteren al kut vind, en dit mag dan nietwrote: Waarom is dat een idiote opmerking? Hoe kun je nu de beste van iets bepalen zonder alles te kennen, sterker nog als je maar 2 van de 49 tracks kent.?
1. Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
2. Freakuency (Tuneboy & Technoboy Remix)
3. Sexbusters
Van de 3e vind ik alle 3 de versies heel vet!
2. Freakuency (Tuneboy & Technoboy Remix)
3. Sexbusters
Van de 3e vind ik alle 3 de versies heel vet!
Ik zie trouwens maar 32 tracks.wrote: Waarom is dat een idiote opmerking? Hoe kun je nu de beste van iets bepalen zonder alles te kennen, sterker nog als je maar 2 van de 49 tracks kent.
-
D
1. Music Is
2. Eins Twei Telefunken
een nummer 3 heb ik niet echt want ken niet zoveel van Tuneboy.. stijltje trekt me niet
2. Eins Twei Telefunken
een nummer 3 heb ik niet echt want ken niet zoveel van Tuneboy.. stijltje trekt me niet
Money talks Bullshit walks
Wackyjackie
Eins Zwei Telefunken
Wackyjackie
Eins Zwei Telefunken