Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 149  Volgende

Beste The Machine Track Part 2 [J-Z] (Max. 3)
Poll eindigt op 04 jul 2012 15:39
Lady Of The Lake 1%  1%  [ 2 ]
Lucid Dreams 1%  1%  [ 2 ]
Measure 0%  0%  [ 0 ]
Mist 1%  1%  [ 1 ]
Mistress Of Darkness 6%  6%  [ 9 ]
Mosquito 17%  17%  [ 27 ]
Never Fall Asleep 9%  9%  [ 15 ]
No Mad Soul 3%  3%  [ 5 ]
No More Misunderstanding (The Machine Remix) 3%  3%  [ 4 ]
No Time To Waste 0%  0%  [ 0 ]
No Turning Back (The Machine Remix) 4%  4%  [ 6 ]
Pendulum 1%  1%  [ 1 ]
Place Of Terror 4%  4%  [ 7 ]
Raw (Original Mix) 0%  0%  [ 0 ]
Rebellious 0%  0%  [ 0 ]
Renaissance 11%  11%  [ 18 ]
Restore Balance 1%  1%  [ 1 ]
Self Esteem Fund 2%  2%  [ 3 ]
Sound Of The Machine 9%  9%  [ 14 ]
Spirits 1%  1%  [ 1 ]
Stardust (Original Mix) 1%  1%  [ 1 ]
State Of Your Mind 4%  4%  [ 7 ]
The Dead Walk 6%  6%  [ 10 ]
Times Like These 13%  13%  [ 21 ]
Trashin' 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (First Mix) 1%  1%  [ 1 ]
Vicious Tones (Second Mix) 1%  1%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 159
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Mr Lellebel schreef:
Just Begun (Original Mix), die reverse bass :woot:


Je bedoeld de Showtek Remix of Duro'z Remake denk ik.

Neen, ik bedoel de Original Mix, vind de sounds in de Showtek remix niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cocaine MF (Al Pacino Mix) en Our Power
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na lang wikken en wegen tussen Not E-nuff (Rough mix) en Cocain MF (Oldschool Mix), toch voor Not E-Nuff (rough mix) gekozen en natuurlijk Just Begun (Duro'z Remake)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cocaine MF(original mix) en Hasta la pasta :D
Die laatste omdat ik hem geniaal vind en al tijd moet lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:18 
 
Hardtraxx Addict

Technological Terror
Cocaine MF (Oldskool Mix)

Te veel lekkere platen hiertussen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, dit is wel heel moeilijk. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

1. My style is Dutch
2. Our Power
3. Er net buiten: Not E-Nuff (Rough Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:25 
 
Hardtraxxer

1. just begun (duroz remake) Tracks die gevarieerde beats heeft en is een van van eerste kennismakingen
met hardstyle.

2. Back again. De opbouw naar de climax en de melodie bezorgen mij nog steeds kippevel.

Eigenlijk zijn het gros van de producties van duro wel ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Back Again
Shizzle My Dizzle

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Our Power
2. Just Begun(duro'z remake
3. Back Again
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Our Power & Just Begun (Duro'z remake)
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cocaine MF pacino mix en shizzle my dizzle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Franske schreef:
Back Again
Shizzle My Dizzle

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Our Power & Shizzle My Dizzle

Dissin, Back Again & Technological Terror hadden ook gekund
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crazy Music & Our Power :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Not E-Nuff (Rough Mix) & Cocaine Motherfucker (Original Mix) gestemd.
Not E-Nuff blijft een van mijn favorieten! :worship:
Jammer dat ik niet op Our Power en Just Begun kon stemmen, maar ach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
cocaine MF pacino mix en shizzle my dizzle :D


Deze.

Hoewel Not E-Nough (Rough Mix) en MSID ook hadden gekunt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
cocaine MF pacino mix en shizzle my dizzle :D


Deze.

Hoewel Not E-Nough (Rough Mix) en MSID ook hadden gekunt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cocaine MF Al Pacino Mix (die ik eerst echt haatte :P) en D-Sucka... geweldige plaat die laatste, maar vrij onbekend geloof ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Our Power & Back Again

:thumbup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 07:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cociane MF (Oldscool Remix) & Our Power :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shizzle my dizzle :worship: en not e nuff(rough mix) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 09:35 
 
Artiest

Allemaal van voor mijn tijd, dus ga hier geen stem op los laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 09:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Cocaine MF Al Pacino Mix (die ik eerst echt haatte :P) en D-Sucka... geweldige plaat die laatste, maar vrij onbekend geloof ik :)

D-Sucka is wel erg vet! Keiharde reverse bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Our Power en Back Again.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 149  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen