Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik heb vandaag besloten dat Thera vs Geck-O - Trespassing voor mij het allerbeste nummer ooit is :P Die track bevat gewoon ALLES wat hardstyle moet bevatten! :bomb:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Rawbin wrote:Ik heb vandaag besloten dat Thera vs Geck-O - Trespassing voor mij het allerbeste nummer ooit is :P Die track bevat gewoon ALLES wat hardstyle moet bevatten! :bomb:
harder=beter harder=beter harder=beter

>.<
A
Gangsterdwerg wrote:
Rawbin wrote:Ik heb vandaag besloten dat Thera vs Geck-O - Trespassing voor mij het allerbeste nummer ooit is :P Die track bevat gewoon ALLES wat hardstyle moet bevatten! :bomb:

>.<
Hahahah :worship:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Gangsterdwerg wrote:

>.<
Nee dat is het niet. Heel veel mensen kunnen bijv On A Cloud van Tatanka niet waarderen. Toch vind ik dat echt een fantastisch nummer :) Vind Trespassing alleen gewoon zo'n gevoel geven wat ik met andere nummers niet heb, ookal vind ik ze helemaal top ;)
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Mijn top 5

1 DBSTF FT High voltage-Shiverz
2.Ran-D & Adaro-Under Attack
3.Wildstylez-Push That Feeling
4.Project 1-Story Unfolds
5.Hyperdrive-The Punishment

maar het blijft zo moelijk :/
T
B-Front vs. Frontliner - Magic :worship:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Vind Thera vs Geck-o - Do The Happy Face toch wel de hardste beuktrack! :woot:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Nog nooit meegemaakt dat ik geen kippevel kreeg van Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y (L)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Magic ja :bomb: Zo lang luister ik nog geen hardstyle, vanaf 2008 pas ongeveer, dus van de tijd daarvoor heb ik eigenlijk maar weinig idee.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Ik kan echt niet kiezen, maar 2 van mijn favorieten zijn:
TNT - First Match (Technoboy Mix)
Luna Meets Trilok & Chiren - Dhhd (The Anthem)
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Erg moeilijk. Denk dan toch Pavo - Classic en Geck-o & Phrantic - The hard way. Ik denk dat ik dan toch ga voor de eerste. Die track zit zo goed in elkaar en heeft eigenlijk gewoon alles.
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Persoonlijk blijf ik Stardust toch wel echt een hele goede track vinden. Er zit zoveel gevoel in en het zit technisch ook gewoon heel goed in elkaar. Zowel de intro als de climax zijn heel sterk, en ook die trancey break is heerlijk. Het sleept je gewoon mee. Tracks als Into The Light en nu ook Lonely zijn ook erg vet maar komen toch niet in de buurt van Stardust vind ik. Die track blijft voor mij toch echt een klassieker.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Beste hardstyle track ooit

The Machine - Green Forest met flinke afstand op de rest. Brilliante melodie, sfeervolle break, harde kicks in de intro, enorm vette climax. Zware kicks die NIET pitchen in de climax.

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
Timmer wrote:Nog nooit meegemaakt dat ik geen kippevel kreeg van Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y (L)
Idem dito! :love:
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 12 days ago
B-Front & Digital Punk - For The Girls
Adaro - The Haunter Of The Dark

Tracks die me blijven boeien hoevaak ik ze ook geluisterd heb.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
kheb na free festival een openbaring gehad, ik dacht altijd dat Followers mijn lievelingsplaat zou blijven voor altijd maar hij is toch overtroffen, ik moest hem gewoon eerst nog live horen :)
beste plaat voor mij is dus Who Wants This

Followers, Justice 4 All, Immeasurably, Under Attack, Here's Johnny, Midnight, Bombs Away, Proud To Be Loud & Our Power maken de top 10 compleet denk ik :)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Pommer wrote:kheb na free festival een openbaring gehad, ik dacht altijd dat Followers mijn lievelingsplaat zou blijven voor altijd maar hij is toch overtroffen, ik moest hem gewoon eerst nog live horen :)
Met jou kan ik praten. :) Who Wants This is zonder twijfel de nummer 1 voor mij.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Nando wrote:
Pommer wrote:kheb na free festival een openbaring gehad, ik dacht altijd dat Followers mijn lievelingsplaat zou blijven voor altijd maar hij is toch overtroffen, ik moest hem gewoon eerst nog live horen :)
Who Wants This is zonder twijfel de nummer 1 voor mij.
Zeker weten? :P Ken wel meerdere nummers waarbij je dat zei :$
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Mr Lellebel wrote:Zeker weten? :P Ken wel meerdere nummers waarbij je dat zei :$
Stfu. :lol: Who Wants This word niet snel overtroffen.
S
Alphaverb - The Otherside is, zonder twijfel, voor mij één van de beste platen ooit :loving:.
En natuurlijk een heleboel andere platen, waarvan veel van den Donkeys :$.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
BUMP (ik zit nooit in Algemeen, dacht dat dit topic nog wel actief was -.- )

Ben altijd voorzichtig met hier uitspraken over te doen. Maar mijn all-time favoriet is en blijft toch wel B-Front - Virus (heeft nog een tijd geconcurreerd met Adaro - HOTD). Sounds, kickrolls, alles klopt voor mij helemaal. Bezorgt me nog steeds elke keer kippenvel. Jammerlijk dat ie nergens meer gedraaid wordt. Sowieso weinig live mogen aanschouwen.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Duruz wrote:BUMP (ik zit nooit in Algemeen, dacht dat dit topic nog wel actief was -.- )

Ben altijd voorzichtig met hier uitspraken over te doen. Maar mijn all-time favoriet is en blijft toch wel B-Front - Virus (heeft nog een tijd geconcurreerd met Adaro - HOTD). Sounds, kickrolls, alles klopt voor mij helemaal. Bezorgt me nog steeds elke keer kippenvel. Jammerlijk dat ie nergens meer gedraaid wordt. Sowieso weinig live mogen aanschouwen.
Is voor mij ook top 5 ooit. Mega mega mega plaat. The Prophecy staat bij mij nog op 1.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
The R3bels - Open your Mind en Music To Us blijven hoog in mijn lijstje.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Nuracore wrote:The R3bels - Open your Mind en Music To Us blijven hoog in mijn lijstje.
:loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ik heb altijd Josh & Wesz - Like Thiz als dé perfecte all-round hardstyle plaat beschouwt. Die plaat heeft gewoon alles. Een energieke herkenbare intro, een sfeervolle break, opzwepende vocalen, én een geniale melodie die na jaren nog ijzersterk is, én hij is in triplet.