Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Bijna alle geposte nummers zijn echt heerlijk
Sky High is toch wel m'n favoriet
Een aantal tracks van Activator zoals : One I Love, Figalicious, Lullaby etc.
Oude Deepack-nummers hebben trouwens ook een geweldige reversed bass! Here's Johnny gaat heerlijk.
Mijn favoriet uit die categorie: X2X-remix
View on YouTube
Mijn favoriet uit die categorie: X2X-remix
View on YouTube
Luister nu Stardust, Sound Of Vintage, ook zeker niet verkeerd, beide mixes! Die in de intro van Zappaman's Lawn Mower vind ik ook te vet.
Duro - Cocain MF is ook goed te doen 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dat nummer heeft ziekelijk harde kickswrote:Duro - Cocain MF is ook goed te doen
& die reversed bass is ook hard alleen vind ik die niet zo mooi passen van het 2e climaxje van het nummer zegmaar dat stuk
vind ik het weer een beetje verpesten
maar die 1e, 3e & 4e 'climax' maken het helemaal goed!
ik weet niet zeker of het wel reversed bass is maar iig de intro van on the rise, dat stukje na de vocal "your star...is on the rise"
dat vind ik wel zo'n heilig lekker kickje/reversed bassje
dat vind ik wel zo'n heilig lekker kickje/reversed bassje
Nog een paar heerlijke:
Activator - NRG
View on YouTube
Unknown Artist (volgens velen Zany, volgens anderen The Prophet.. het is niet bekend) - Blow The Sushi
View on YouTube
Coca - Hammer Head
View on YouTube
Die Hammer Head is echt geweldig, vind ik! Ongeveer wel de hartste Hardstyle plaat die ik me zo kan bedenken. Dat stuk vanaf 2:40!!
Activator - NRG
View on YouTube
Unknown Artist (volgens velen Zany, volgens anderen The Prophet.. het is niet bekend) - Blow The Sushi
View on YouTube
Coca - Hammer Head
View on YouTube
Die Hammer Head is echt geweldig, vind ik! Ongeveer wel de hartste Hardstyle plaat die ik me zo kan bedenken. Dat stuk vanaf 2:40!!
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
alle sampleboxxx releases zijn van zany 
wrote:View on YouTube
In de intro van Pavo - From Scratch.
Tatarola - Who Is Calling? (Zenith DJ Edit)
wrote:Tatarola - Who Is Calling? (Zenith DJ Edit)
Hell yes! Een van de beste! Jammer dat er verder wel het één en ander mis is met dat nummer.wrote:Tatarola - Who Is Calling? (Zenith DJ Edit)
-
RHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
Tatarola - Who's calling is wel echt de vetste misschien!
maar ook View on YouTube
technoboy begon zijn set hiermee op Technoboy solo in Silverdome Zoetermeer.. dat begin van die plaat!!
maar ook View on YouTube
technoboy begon zijn set hiermee op Technoboy solo in Silverdome Zoetermeer.. dat begin van die plaat!!
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Wat vinden we van de "climax" dan van:
Trance Generators - Hardcore Suckas ?
View on YouTube
Ff voor de eenvoudigheid linkje bijgezet...
Ik vind em niet slecht, alleen is het verschrikkelijk om de hele tijd dat stemmetje te moeten aanhoren om tot de climax te komen
(en ja ik weet dat je specifiek doelt op de climax)
Ff voor de eenvoudigheid linkje bijgezet...
Ik vind em niet slecht, alleen is het verschrikkelijk om de hele tijd dat stemmetje te moeten aanhoren om tot de climax te komen
-
RHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
wrote:Wat vinden we van de "climax" dan van:
ik denk dat ie deze bedoelt, die bass is zoveel beter.. _O_wrote: Ff voor de eenvoudigheid linkje bijgezet...
Ik vind em niet slecht, alleen is het verschrikkelijk om de hele tijd dat stemmetje te moeten aanhoren om tot de climax te komen(en ja ik weet dat je specifiek doelt op de climax)
View on YouTube