JA, dat hoop ik ook echt heel erg!!!wrote:Vanavond horen we er een hoop langskomen... Ik hoop op Extreme Voice
Sowieso, het maakt niet elk welke track, als ze maar iets van Coca draaien! Zijn basslines zijn altijd de
JA, dat hoop ik ook echt heel erg!!!wrote:Vanavond horen we er een hoop langskomen... Ik hoop op Extreme Voice
Echt totaaal mee eens!wrote:Sound Of The Beast Original Mix![]()
ho, wtf, ik haal hier geloof ik een hele zooi door elkaar.wrote:![]()
Je bedoelt Dark Oscillators - Nasty Jungle
Thats rightwrote:Danielle Mondello zie ik wel wat smerig harde tracks erop gooien op het einde
En dan kon het toch!wrote:En heel de tijd maar denken dat het niet harder kan.wrote:Thats rightwrote:Danielle Mondello zie ik wel wat smerig harde tracks erop gooien op het einde
Inderdaad! Of Ambassador Inc. - Moment Of Creation, die heeft ook een heerlijke reversewrote:Toch vind ik reverse basses zoals in de intro van Stardust erg goddelijk
En blijft maar doorgaanwrote:TNT - TN.... Who?!
Dat is écht een bazen-reverse. Heel erg zwaar!
Die van Moment Of Creation is erg lekker iddwrote:Inderdaad! Of Ambassador Inc. - Moment Of Creation, die heeft ook een heerlijke reversewrote:Toch vind ik reverse basses zoals in de intro van Stardust erg goddelijk!
Ofniet dan! Eensch!
Salamandra is ongeveer een jaar eerder uitgekomen, in 2004.wrote:klinkt als de voorloper van salamandra
De andere kant van die plaat (More Power - Japan Kick) is ook erg lekker