Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem nou recentelijk Alien T - The Hammer of the Devil, ook uit het TIH kamp. Geeft me qua sounds een heerlijk millennium gevoel. Laag tempo, maar dat was veel van toen ook, dus dat is het probleem niet. Alleen zou een track als deze vroeger een heel dikke kick hebben gekregen, en bij bijvoorbeeld Enzyme of Third Movement ook. Maar hier zijn de kicks zó slap en zó lelijk, dat het gewoon zonde is, maar het verpest de hele track...en Alien T heeft vroeger toch echt wel bewezen kicks te kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Geef mij maar die kick uit Ghetto Mentality. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alien T heeft in heel zijn leven nog nooit een fatsoenlijke kick gemaakt, behalve ooit per toeval op Hydra.
Ghetto Mentality vind ik vet maar de kick trekt echt op niks.

En het ergste aan TIH vind ik dat sinds dit project geweldige mainstream producers zoals Tha Playah, AoF, Amnesys of The Viper er alleen maar in geslaagd zijn om tergend inspiratieloze meuk te produceren. Ik hoop maar dat het alleen een soort van dip is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:41 
 
Hardtraxxer

Inspiratieloos is het juiste woord. Ze weten niet wat ze met deze stijl aanmoeten omdat de inspiratie daarvoor niet uit hen zelf komt. Waarom ze dan toch deze stijl aanhouden? Tja dat is meer voor de sector psychologie. Met muziek heeft het niet zoveel te maken.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen