Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Sowieso dat er in dit topic geen hardstyle kickrolls hoeven... Wat dat betreft is het genre ontzettend inferieuer aan industrial en crossbreed 
Die subtiele kickrolls die er af en toe inzitten (Zie bvb Shreek die in de openingspost genoemd werd) maken het voor mij juist vetter dan wanneer een plaat bijna alleen maar uit kickrolls bestaat of wanneer daar de focus op ligt.wrote:Sowieso dat er in dit topic geen hardstyle kickrolls hoeven... Wat dat betreft is het genre ontzettend inferieuer aan industrial en crossbreed
Let me show you:wrote:Die subtiele kickrolls die er af en toe inzitten (Zie bvb Shreek die in de openingspost genoemd werd) maken het voor mij juist vetter dan wanneer een plaat bijna alleen maar uit kickrolls bestaat of wanneer daar de focus op ligt.
View on SoundCloud
Of die simpele maar heerlijke rolls in Deadly Cycle.wrote: Let me show you:
View on YouTube
En dit gedrum blijft zo bruutwrote:Nou, oké vooruit. Omdat het moet:
Soul Keepers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens.wrote:Die subtiele kickrolls die er af en toe inzitten (Zie bvb Shreek die in de openingspost genoemd werd) maken het voor mij juist vetter dan wanneer een plaat bijna alleen maar uit kickrolls bestaat of wanneer daar de focus op ligt.wrote:Sowieso dat er in dit topic geen hardstyle kickrolls hoeven... Wat dat betreft is het genre ontzettend inferieuer aan industrial en crossbreed
Kickrolls in Industrial tracks vind ik erg vet, maar ik vind het niet echt gepast om die kickrolls te vergelijken met kickrolls van Hardstyle.
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die in B-Freqz - One Of A Kind zijn, heerlijk, net als die in B-Front & Re-Volt - WAR. Achja, weer een standaard opsomtopic waar ik elke dag wel een track kan plaatsen waar lekkere kickrolls in zitten.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Deathmachine tracks zijn inderdaad erg cool, ook wat betreft kickrolls.
Voor de hardstyle is de beste tot nu toe toch echt nog Scary Noises, potverdikkie.
Voor de hardstyle is de beste tot nu toe toch echt nog Scary Noises, potverdikkie.
Heb je die industrial boys ook weer hoor
Strike mag er ook wezen. Eentje waar ik het wat te vind is Under Attack.
Ohja die zijn ook zo simpel, maar zó effectief.wrote:Sonic Sabotage
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Wat had je dan verwacht, in een topic over kickrolls?wrote:Heb je die industrial boys ook weer hoor
View on YouTube
Verder nog:
Dutch Master - Motion
Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
Prefix & Density - Soundwaves
Verder nog:
Dutch Master - Motion
Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
Prefix & Density - Soundwaves
-
A
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Bounce & Break (Atmozfears Remix) heeft ook aardig zieke kickrolls. 
wrote:Wat had je dan verwacht, in een topic over kickrolls?wrote:Heb je die industrial boys ook weer hoor
Wou het al zeggen, hardstyle kickrolls ben je zo over uitgepraat.wrote:Wat had je dan verwacht, in een topic over kickrolls?wrote:Heb je die industrial boys ook weer hoor
View on YouTube
Om toch mijn aandeel in het hardstyle genre toe te voegen. Verder is natuurlijk industrial de creme de la crème van de kickrolls maar dat laat ik aan de "kenners" over. Ben nog maar een noob in dit genre
Ik geniet in ieder geval van de posts tot nu toe aangezien dit allemaal nieuw voor me is.
Om toch mijn aandeel in het hardstyle genre toe te voegen. Verder is natuurlijk industrial de creme de la crème van de kickrolls maar dat laat ik aan de "kenners" over. Ben nog maar een noob in dit genre
Ik geniet in ieder geval van de posts tot nu toe aangezien dit allemaal nieuw voor me is.
haterwrote:Wou het al zeggen, hardstyle kickrolls ben je zo over uitgepraat.wrote:Wat had je dan verwacht, in een topic over kickrolls?wrote:Heb je die industrial boys ook weer hoor
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Meh, ik vind kickrolls in hardstyle leuker en vetter omdat het iets meegeeft aan de track, bij industrial is het gewoon zo standaard dat je beter platen gaat zoeken zonder kickrolls.