wrote:Fade To Black
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dominator it is! Ken zelf maar weinig platen uit dit lijstje, en heb om eerlijk te zijn geen zin om ze allemaal op te zoeken...
Vond vanaf het moment dat hij uit kwam Nirvana of Noise al heel vet, en dat vind ik eigenlijk nog steeds
Ik wacht wel nog even met stemmen, misschien dat ik in de komende paar dagen zin heb om ze allemaal eens te gaan luisteren.
Zijn er trouwens mensen die het fijn vinden als ik in deze eerste posts van de nieuwe ronden youtube links zet naar alle anthems?
Vond vanaf het moment dat hij uit kwam Nirvana of Noise al heel vet, en dat vind ik eigenlijk nog steeds
Zijn er trouwens mensen die het fijn vinden als ik in deze eerste posts van de nieuwe ronden youtube links zet naar alle anthems?
Anthem van 2008 is een Angerfist solo, niet samen met Outblast.
Ik moet zelf nog even over mijn keuze nadenken want bijna alle platen zijn boven gemiddeld goed.
Ik moet zelf nog even over mijn keuze nadenken want bijna alle platen zijn boven gemiddeld goed.
Art of Fighters - Nirvana Of Noise komt als eerste bij mij op
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Nirvana Of Noise en Radical op een goede 2e plek. 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
D-Power, die melodie
Nirvana Of Noise blijft natuurlijk ook geniaal.
Nirvana Of Noise blijft natuurlijk ook geniaal.
Nirvana of Noise 100%, eerste keer hele dag alleen maar Hardcore, beviel prima toen 
Human Resource - Dominator (Outblast & Angerfist Mix) natuurlijk. 1 van m'n favoriete hc platen ooit
Helemaal kapot geluisterd vroeger.
Zat te twijfelen tussen de Angerfist remix of Stunned Guys Remix van Dominator , toch maar Stunned Guys, net iets beter.
Nirvana of Noise de slechste. Graf Kick
Nirvana of Noise de slechste. Graf Kick
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
wrote:Art of Fighters - Nirvana Of Noise komt als eerste bij mij op
DOMINATOOOOR HEUUUUUUUUUUUUYMwrote:wrote:Art of Fighters - Nirvana Of Noise komt als eerste bij mij op
wrote:wrote:Art of Fighters - Nirvana Of Noise komt als eerste bij mij op
Ben zelf voor D-Power gegaan, wat een track blijft dat
Catastrophe valt als enige écht matige toch wel uit de toon.
Ja die ja!wrote:DOOOMINATOOOOOOOOOR
Nitrogenetics - Driven By Fear, heldige track,
nirvana of noise is bijna net zo baas
nirvana of noise is bijna net zo baas
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:wrote:wrote:Art of Fighters - Nirvana Of Noise komt als eerste bij mij op
Pfoe! Radical, D Power, Driven By Fear, Nirvana Of Noise en Metropolis of Massacre. Er zijn feesten met slechtere anthems
Uiteindelijk toch voor D-Power gegaan: m'n eerste Dominator.
wrote:Art of Fighters - Nirvana Of Noise komt als eerste bij mij op
Met je eenswrote:Ben zelf voor D-Power gegaan, wat een track blijft datCatastrophe valt als enige écht matige toch wel uit de toon.
Heb geen bal verstand van hardcore, maar deze blijft wel vet ja.wrote:DOMINATOOOOR HEUUUUUUUUUUUUYMwrote:wrote:Art of Fighters - Nirvana Of Noise komt als eerste bij mij op
chaos. destruction. hell on eart _0_
Driven by fear
Driven by fear
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
wrote:wrote:wrote:Art of Fighters - Nirvana Of Noise komt als eerste bij mij op