2006: Thalamus – Flash Forward 2004: Sa.Vee.Oh – Loop Hole 2007: Pila & The Scientist vs A*S*Y*S – Sound Expander 2005: Tommy Pulse – The Answer 2008: Donkey Rollers - The Last City on Earth
Grappig, lees net het NC anthem topic terug en daar varieert de mening van niet bijzonder tot wel ok. Standaard NC plaat werd er gezegd destijds. En 5 jaar later wint ie met doods gemak van een hele serie sterke anthems. Ik blijf de Thalamus en JDX anthems gewoon ontzettend sterk vinden, Flash Forward is zo anders dan de tracks destijds en daarbuiten. Er is de laatste tig jaar geen anthem meer geweest dat zich zo heeft weten te onderscheiden van normale tracks.
Ik ben net een generatie te laat om In Qontrol mee te hebben gemaakt, maar ik ga voor Flash Forward. Waarom? Omdat dat de allereerste hardstyle plaat was die ik ooit luisterde Magische herinneringen aan op een bijzondere manier
Grappig, lees net het NC anthem topic terug en daar varieert de mening van niet bijzonder tot wel ok. Standaard NC plaat werd er gezegd destijds. En 5 jaar later wint ie met doods gemak van een hele serie sterke anthems.
Komt ook omdat dat andere generaties zijn, diegenen die in 2009 reageerden op het topic en degenen die er nu op stemmen. Heb er zelf ook op gestemd, maar volgens mij vond ik hem altijd al super.
Lyst schreef:
Ik blijf de Thalamus en JDX anthems gewoon ontzettend sterk vinden, Flash Forward is zo anders dan de tracks destijds en daarbuiten. Er is de laatste tig jaar geen anthem meer geweest dat zich zo heeft weten te onderscheiden van normale tracks.
In 2006 luisterde ik nog niet genoeg hardstyle om een oordeel te geven over hoe onderscheidend Flash Forward was, maar ik vind dat deze zich ook ontzettend goed weet te onderscheiden van de andere platen:
Grappig, lees net het NC anthem topic terug en daar varieert de mening van niet bijzonder tot wel ok. Standaard NC plaat werd er gezegd destijds. En 5 jaar later wint ie met doods gemak van een hele serie sterke anthems. Ik blijf de Thalamus en JDX anthems gewoon ontzettend sterk vinden, Flash Forward is zo anders dan de tracks destijds en daarbuiten. Er is de laatste tig jaar geen anthem meer geweest dat zich zo heeft weten te onderscheiden van normale tracks.
Ik ben het echt ontzettend met je eens. Ik vind Ctrl. Alt. Del. een heel erg vette plaat, maar het blijft simpelweg een "gewone" NC plaat, voor mij. Flash Forward is zo onderscheidend, heel erg vernieuwend, heerlijke sounds die gewoon perfect bij het thema van het feest passen. Qua anthem (sfeer, thematiek) is het sowieso één van de beste, zo niet de allerbeste anthem ooit. En dat is natuurlijk mijn mening