The Power of the Mind, zonder er lang over na te moeten denken
.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
The Prophecy natuurlijk, sfeertje dat daar in zit is lastig nog een keer te maken! 
-
S
1. Next Dimensional World
2. Nature of Our Mind
3. The Power of the Mind
2. Nature of Our Mind
3. The Power of the Mind
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
Dit vind ik zelfs de lekkerste van allemaal... *bereidt zich voor op shitstorm van haatreacties*wrote:Power of the Mind is het voor mij geworden, maar denk dat Fate or Fortune ook echt in mijn top 3 zou komen
Maar serieus, ik vind Fate Or Fortune een heerlijke plaat, de rest van alle qlimax anthems doen me niet heel veel. Hoewel ik Science & Religion en Power Of The Mind ook heel lekker vind maar toch blijft Fate Or Fortune mijn nr 1
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Alternate Reality vanwege het orkest, power of the mind daar vlak achter
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
The Power of the Mind, één van de eerste hardstyle tracks die ik luisterde. dus tja, zit wel enige emotionele waarde achter
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Next Dimensional World omdat ik die momenteel heel erg vet vindt. Best een lastige keuze aangezien er zoveel goede anthems gemaakt zijn voor Qlimax.
The Prophecy, omdat dat simpelweg de beste hardstyle-plaat ooit is.
Science & Religion vind ik een goeie tweede met daarna Power Of The Mind.
Btw: The Dark Side heeft nog een tweede mix, telt die niet mee?
Science & Religion vind ik een goeie tweede met daarna Power Of The Mind.
Btw: The Dark Side heeft nog een tweede mix, telt die niet mee?
wrote: Het feest staat weer voor de deur. Daarom nu de anthems voor dit feestje
Voor 2005, 2006 en 2007 heb ik er voor gekozen om niet beide mixen in de poll te zetten, dus je stemt eigenlijk gewoon op de hele release.
Ik vind het zelf een erg moeilijke keuze. The Prophecy hoort in mijn alltime top 5 van vetste hardstyle platen, maar ik vind eigenlijk dat The dark side meer een duister qlimax-gevoel in de plaat heeft... mede omdat er twee heel vette mixen zijn (zie je, die regel hierboven is puur uit eigenbelang) denk ik toch dat The dark side voor mij wint.
Science & Religion zonder enige twijfel. All-time favo.
Science & Religion ook.wrote:Btw: The Dark Side heeft nog een tweede mix, telt die niet mee?
Vond deze keuze heel moeilijk. Uiteindelijk toch voor The Prophecy gekozen. Dit omdat die plaat mij ongeveer 2,5 jaar geleden, toen ik hem ontdekte, in de Hardstyle heeft laten verdiepen 
Voor de liefhebbers:
View on SoundCloud
(The Prophet - Follow The Leader zit er niet in vanwege claim op rechten van Q-Dance)
View on SoundCloud
(The Prophet - Follow The Leader zit er niet in vanwege claim op rechten van Q-Dance)
Nondeju, hoe moeilijk is lezen zegwrote:Science & Religion zonder enige twijfel. All-time favo.Science & Religion ook.wrote:Btw: The Dark Side heeft nog een tweede mix, telt die niet mee?
Voor 2005, 2006 en 2007 heb ik er voor gekozen om niet beide mixen in de poll te zetten, dus je stemt eigenlijk gewoon op de hele release.
-
S
Noisecontrollers - Source code of creation 
Moeilijkwrote:Nondeju, hoe moeilijk is lezen zegwrote:Science & Religion zonder enige twijfel. All-time favo.Science & Religion ook.wrote:Btw: The Dark Side heeft nog een tweede mix, telt die niet mee?
Op The Prophecy gestemd, ervan uitgaande dat de 2009 edit er ook onder valt. 
Gast dat meen je niet hewrote:Op The Prophecy gestemd, ervan uitgaande dat de 2009 edit er ook onder valt.
ik respecteer normaal meestal iedereen zijn mening, maar Jordy, je bent een pannenkoek
wrote:Gast dat meen je niet hewrote:Op The Prophecy gestemd, ervan uitgaande dat de 2009 edit er ook onder valt.Die edit is wel zo ontzettend kut vergeleken met het origineel... ik baalde echt op dat moment op qlimax...
ik respecteer normaal meestal iedereen zijn mening, maar Jordy, je bent een pannenkoek

Welk anthem doen we hierna? Suggesties...
Decibel is volgens mij wel een aardigewrote:Welk anthem doen we hierna? Suggesties...
Hard Bass anthems, want HB is alweer binnen 2,5 maandwrote:Welk anthem doen we hierna? Suggesties...
Duurt nog lang zat. Doe eerst Decibel, Q-Base en Dominator maarwrote:Hard Bass anthems, want HB is alweer binnen 2,5 maandwrote:Welk anthem doen we hierna? Suggesties...Maar dan moet je misschien iets langer wachten als je ook het 2015 anthem of anthems erbij wil zetten.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Reverze ook optie