Voor mij Ammunition. Die chaos in die plaat vind ik nog steeds heel dik! Met strak daarachter The Gate
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
DJ Thera & B-Front - R.E.M. Sleep en daarna Landscapes.
R.E.M. Sleep zeker goud, maar wel ff gekozen voor een solo namelijk Kill to Survive
Vlak daarachter Strong
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 1 day ago
R.E.M. Sleep
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
The Dome!
Die piano
.
De serie zelf is ook leuk. Altijd mooi om te zien als mensen op die wijze een thema omvormen tot muziek.
Die piano
De serie zelf is ook leuk. Altijd mooi om te zien als mensen op die wijze een thema omvormen tot muziek.
De meest duidelijke winnaar tot nu toe.
Erg spannend was het in de strijd om de koppositie niet. Met maar liefst 33 stemmen is R.E.M. Sleep de winnaar. In de strijd om plek twee en drie was het echter wel spannend. Thera’s collab met Promo, The Dome, wist de tweede plek te veroveren met 8 stemmen. Op nummer drie staan maar liefst drie platen, met alle drie 6 stemmen, namelijk Ammunition, Landscapes en Kill To Survive! In de volgende ronde gaan we weer verder met een fijn classics album, namelijk Smack van The Pitcher! 
Cherish, no doubt.
Al staan er echt veel goeie nummers op dit album, al dan niet allemaal.
Al staan er echt veel goeie nummers op dit album, al dan niet allemaal.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
Pfff was weer een hele moeilijke, staan zoveel goeie nummers op. Uiteindelijk voor Savor Time gegaan
Wat een onmogelijke vraag weer
Toch maar voor Savor time gegaan!
Toch maar voor Savor time gegaan!
La Nuit Noire, maar op die Start Rocking remix na is echt elke plaat goud op dit album. Blijft voor mij na Fusion of Sound het beste Hardstyle album ooit.
Te lastig dit, niet echt 1 die er boven uit steekt, toch maar voor La Nuit Noire gegaan
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 9 minutes ago
Dan ga ik toch voor Little Bitch
Noctus Noa, maar eigenlijk zijn ze allemaal tering goed.
Sky Rocket, al hadden Shut Up en Savor Time ook zomaar gekozen kunnen worden. Heerlijk album dit.
corneelwr wrote:Pommer wrote:La Nuit Noire