Vet! Gaat echt he-le-maal los daar! 
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Was zeker vet
Toffe sfeer ook. NC draaiden toch wel een hele dikke set. Weggelopen toen Dana begon, lag meer tegen Rave aan toen.
"Ja ik vind het eigenlijk zwaar kut" 
Krijg er wel kippenvel van, ziet en klinkt er super tof uit! Snap alleen niet waarom er constant een pit was vooraan bij die wagen
En die verslaggever is wel een pannenkoek zeg, haha.
Krijg er wel kippenvel van, ziet en klinkt er super tof uit! Snap alleen niet waarom er constant een pit was vooraan bij die wagen
En die verslaggever is wel een pannenkoek zeg, haha.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Prachtig,, Nederland moet juist trots zijn op muziek die groter is hier als in die andere landen. Maar ik wil ook zo'n oma

-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
Hahha die oma's
Wel dik sfeertje!!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
bijna beter als de trucks hier met carnaval 
"tot volgend jaar, adios"
wat een ei die verslaggever!
een zachtgekookt ei... Echt zo'n doetje die nog nergens kaas van heeft gegeten :')wrote:"tot volgend jaar, adios"
Maargoed die truck van B2S ziet er zeker wel gezellig uit
die omas
XD
Last edited by Asyrian on 10 Aug 2009 16:55, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
de uitspraken worden met de dag beterwrote: Alleen is hardcore not my cup of teaEn zeker niet die mainstream neophyte zooi...
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
VET!
die oma's idd
wat wou ik daar graag bij zijn zeg!!!
die oma's idd
wat wou ik daar graag bij zijn zeg!!!
vet, kreeg gewoon weer kippenvel bij nobody said it was easy:P
en ja die oma's
en ja die oma's
Haha die verslaggever is echt een pannenkoek, die hardcore wagen ziet er wel dik uit.
Ik krijg altijd kippenvel bij Nobody Said it Was Easywrote:vet, kreeg gewoon weer kippenvel bij nobody said it was easy:P
en ja die oma's
Trouwens, is daar ook een minimale leeftijd anders denk ik dat ik volgend jaar maar eens ga?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
in tilburg heb je ook zo'n parade maar dat is echt zaad 
Waajo, dat zag er goed uit, had er graag bij willen zijn! Maar ik heb erg gelachen om die verslaggever. Tot volgend jaar, adios :') Nerd hahhaha!
Dat begrijp je alleen als je ertussen staat, is zeker lache!wrote: Snap alleen niet waarom er constant een pit was vooraan bij die wagen![]()
Was erbij, was echt ziek, wel gaaf dat ze Max Enforcer geboekt hadden als Evil Activities. 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
b2s truck was fet, maar t begin was vetter dan t einde, nc en dbstf int begin dus tja.. 
heb er iig erg genoten
en nog praatje gemaakt met de heren
heb er iig erg genoten