Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Over de artiesten in area 1 hoeven we natuurlijk niets meer te vertellen. Deze namen staan als een huis en zorgen voor een gegarandeerd euforische avond! Opvallend is echter weer zaal 2, waar enkele veelbelovende talenten hun kunsten zullen gaan vertonen. Zo gaat B-Front releasen op een van de meest vooraanstaande Hardstyle labels, te weten Fusion records. Ook Scope DJ zijn releases staan als een huis. Inmiddels is hij gestopt met zijn werk om zich full time te kunnen richten op zijn carrière als DJ en Producer.
Bron: Partyflock.nl, info over lineup Euphoria

Interessant.. Dus misschien is dat het einde van B-Front op A2 Records? Of is dit een zijproject net zoals Pathology vinyl.. Misschien wat met 2-Sidez? Ik ben benieuwd.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
ben er ook benieuwd naar dan, Fusion is toch wel weer een stap hoger.
B-Front is echt een talent iig, we zullen zien
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Zo Nice, Ben blij voor hem. Hij heeft zeer heerlijke releases. Zullen nog wel aantal dingen van hem te zien krijgen ^^
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
best wel vreemd, op QD werd hij nog samen met Ran-D gepresenteerd door Alpha2 en nu is hij alweer bij Fusion :cool:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zoals ik al zei: Ik weet dus niet of het eenmalig is of dat hij daar vast gaat releasen, dat gaat de tijd leren. Als Fusion hem heet weten te strikken hebben ze er een talentje bij.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
B-Front past niet bij Fusion vind ik persoonlijk, sowiezo ziet ie goed daar bij A2. ;)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dennis Aka Mash wrote:B-Front past niet bij Fusion vind ik persoonlijk, sowiezo ziet ie goed daar bij A2. ;)
Daar ben ik het volledig mee eens
J
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Mag A2 records weleens wat gaan doen met die release tijd,in top10 staat bij de meeste nr achter maarre op wat voor termijn dat uitgebracht moet worden?Kan best zijn dat eenmalig is dat ie op Fusion gaat releasen...hoeveel dj's releasen wel niet op meerdere label's?
Hardtraxxer
389 posts member since 2009
last seen Dec 2009
bRt_ wrote:Zo Nice, Ben blij voor hem. Hij heeft zeer heerlijke releases. Zullen nog wel aantal dingen van hem te zien krijgen ^^

x 2 :thumbsup:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Zou het niet een fout van partyflock kunnen zijn?
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Mol wrote:Zou het niet een fout van partyflock kunnen zijn?
mmm het zou best kunnen dat het echt is, want heb er al vaag wat vaker iets van gehoord
Hardtraxxer
78 posts member since 2008
last seen May 2012
Dennis Aka Mash wrote:B-Front past niet bij Fusion vind ik persoonlijk, sowiezo ziet ie goed daar bij A2. ;)
+1
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Wordt een nice artist bij fusion
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
D-tail wrote:
+1
Helemaal mee eens..
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Als eerst dacht ik 'misschien wordt hij ziek van de wachtlijn bij A²', maar daar heeft hij bij Fusion natuurlijk net zo goed mee te kampen.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Als ie veel achter mekaar wil releases wens ik hem veel succes. Want dan ben ik namelijk snel uitgekeken op B-Front. ;)
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Sunboom wrote:Als eerst dacht ik 'misschien wordt hij ziek van de wachtlijn bij A²', maar daar heeft hij bij Fusion natuurlijk net zo goed mee te kampen.
dat is bijna overal hoor, tenminste, bij de grotere labels
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Sorry voor de bump maar ik vond het wel geinig om deze quote ff weer erbij te halen.
Benieuwd wat zijn mening nu is haha :P .
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Mol wrote:
D-tail wrote:
+1
Helemaal mee eens..

en hoe denk jij nu hier over
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 23 hours ago
Boeit het waar hij zit? Als hij zijn eigen platen maar blijft maken...