Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Alpha² signs at Scantraxx Recordz
As of today Scantraxx Recordz is very proud to present that the Alpha² are members of the respected record label; Scantraxx Recordz. Scantraxx spreads its sound into the scene using their own labels as Scantraxx, Silver, Reloaded, Evolutionz, XXL, Italy, Special and Squaretraxx.

In the last couple of years the Alpha² established a steady position in the hard dance scene as a great dj-team. They created their own label, A² Records, to release their own Alpha² sound. The productions are well known for their rough, hard, fast, but still very melodic sounds.

Alpha²

The Alpha² started as residents at the Qlubtempo parties in Zaandam. During these performances they’ve showed that Alpha² and rough hardstyle are synonym. They played at the biggest events and festivals such as: Qlimax, Defqon.1, Hard Bass, Q-BASE, Mystery Land, and Decibel. The brothers also travelled to a lot of foreign countries like: Germany, Swiss, Austria, Sweden, Spain, Italy, Poland, France, UK, and Estonia.

After several releases on different labels (Q-dance, SYS-X, Mythica and Paint It Black) ) they decided it was time to start their own record label in April, 2008. The name for this label wasn’t hard to come up with. Since they have been performing as Alpha² for many years, they decided that the only logical name should be A² Records. Less then a year later the 7th release is already scheduled. A² Records is as of today powered by Scantraxx Recordz. Expect nothing less then high quality hardstyle on A² Records.

More Information:

Bron: Scantraxx.com

Ik ben heel benieuwd naar wat er nu met A2 gebeurd!
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ja ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden..
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Frankert wrote:Ja ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet vinden..
x2 Denk eigenlijk dat het alleen maar negatief kan zijn...
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ken niet zoveel A2 tracks, dus ik kan er niks over zeggen ;)
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ravenwood wrote:ken niet zoveel A2 tracks, dus ik kan er niks over zeggen ;)
Ze hebben ook niet zo heel veel geproduceerd.

Alpha Twins - The Darkside :worship:
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Zal wel voordelig zijn qua kosten. ( misschien hebben we dan weer het zoveelste sublabel van scantraxx )

Wel jammer....heb je kans dat we straks ook nog langer moet gaan wachten op releases van hun. Zou jammer zijn.........
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Kan aan mij liggen, maar ik vind dit tog een behoorlijke stap, of het een goeie is, durf ik niet te zeggen..

Nog ff en het wordt een battle tussen Fusion en Scantraxx
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Headhunter(4)Ever wrote:
Dat is er al denk ik :P
Hardtraxxer
923 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Simizle wrote:
Headhunter(4)Ever wrote:
Dat is er al denk ik :P
Zolang er geen feest er over is/komt geloof ik het niet :P
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Als ze maar blijven komen met dat harde beukwerk vind ik het prima :D
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Milán wrote:Als ze maar blijven komen met dat harde beukwerk vind ik het prima :D
+1 xd
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
wat gaat er nu gebeuren met a² records
veel artisten zijn er niet meer
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Daar gaat mijn favoriete label... :cry: als ze nou maar geen commerciele shit gaan produceren nu.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Dakpan wrote:Daar gaat mijn favoriete label... :cry: als ze nou maar geen commerciele shit gaan produceren nu.
die opmerking slaat dus nergens op? wat heeft commerciele shit met scantraxx te maken...
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Ravenwood wrote:
Dakpan wrote:Daar gaat mijn favoriete label... :cry: als ze nou maar geen commerciele shit gaan produceren nu.
die opmerking slaat dus nergens op? wat heeft commerciele shit met scantraxx te maken...
veel...

Overigens denk ik persoonlijk dat er niet veel veranderd gaat worden. Scantraxx zal wel deel van de winst krijgen in ruil voor het boekhoud werk etc... ;)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
_dp_ wrote:
Ravenwood wrote:
veel...
Heel veel..

Maargoed, hopen dat de A2 sound niet verloren gaat onder de dertien-in-een-dozijn sound van Scantraxx. Vind het iig jammerlijk nieuws dit.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Als er maar niet meer gaan volgen, want Ran-D & B-Front moeten gewoon lekker bij hun label blijven.
Noisecontrollers ook natuurlijk alleen zie ik die er nog wel voor aan om ook binnekort bij Scantraxx te komen.

Lijkt we een beetje Microsoft dit, gewoon alles kopen/toevoegen wat beter kan zijn en voor winst zorgt :cry:
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Noisecontrollers zie ik nog niet naar Scantraxx gaan hoor ^^ Die blijven wel bij Fusion hoor
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Beetje jammer omdat het juist zo leuk was dat er een derde Nederlandse hardstyle label enigszins groot begon te worden, verder zal het me echt een worst wezen. Die gasten gaan heus niet hun sound veranderen...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Frankert wrote:

Bijna 20 tracks is ook niet zo heel veel :nono:

Enige overeenkomst tussen scantraxx en a2records is de releasetijd.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Lyst wrote:
Frankert wrote:

Bijna 20 tracks is ook niet zo heel veel :nono:

Enige overeenkomst tussen scantraxx en a2records is de releasetijd.
Als het nu maar niet nog slomer word daardoor dan
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Oxbow wrote:Als er maar niet meer gaan volgen, want Ran-D & B-Front moeten gewoon lekker bij hun label blijven.
Noisecontrollers ook natuurlijk alleen zie ik die er nog wel voor aan om ook binnekort bij Scantraxx te komen.

Lijkt we een beetje Microsoft dit, gewoon alles kopen/toevoegen wat beter kan zijn en voor winst zorgt :cry:
Zat idd net te denke aan Ran-D & B-Front! Wat gaat er met hun nu gebeure dan :)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Thund3R wrote:
Oxbow wrote:Als er maar niet meer gaan volgen, want Ran-D & B-Front moeten gewoon lekker bij hun label blijven.

Zat idd net te denke aan Ran-D & B-Front! Wat gaat er met hun nu gebeure dan :)
B-Front naar Fusion, Ran-D ben ik ook wel benieuwd naar
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Headhunter(4)Ever wrote:Kan aan mij liggen, maar ik vind dit tog een behoorlijke stap, of het een goeie is, durf ik niet te zeggen..

En Saifam group, want dat is ook een grote speler.

Ik vind dit ronduit kut. Eigen sounds worden opgeslokt door de massa die der gewoon releases uit blijft poepen. B-Front was het er dus blijkbaar niet mee eens en ging naar Fusion.

Wie is de volgende? Minus Is More??
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Alsjeblieft niet Minus is More, hopelijk is Kold Konexxion dan nog zo verstandig om niet mee te verhuizen naar Scantraxx.. Maar dat zie ik zo snel niet gebeuren, dat MIM ook verhuisd naar Scantraxx.