nu komen zany,brennan heart en crypsis nog met een album of nog meer
? main suspect had ook een free album maar telt denk ik nie mee
telt da alphabet ding van alphaverb ook als album? 
Active topics in Algemeen
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
B
Ga huilen!wrote:En hardcore word overgeslagen?
Ja.wrote:En hardcore word overgeslagen?
-
K
Bong-ra Monolith 2012 prspct rvlt
Ik had van jou Altered, Peer to Peer Pressure en Party Program verwacht.wrote:Bong-ra Monolith 2012 prspct rvlt
Ik weet niet of je nu zit te kutten of dat je je echt ergert aan mijn reactiewrote:Ga huilen!wrote:En hardcore word overgeslagen?
Member: "Banaanslak", obvious trollingwrote:Ik weet niet of je nu zit te kutten of dat je je echt ergert aan mijn reactiewrote:Ga huilen!wrote:En hardcore word overgeslagen?
Vond tracks als Bass Power, The Heretic, Turn It Up, Realm etc. best vet toen.wrote:wrote:Hoop dat die van Bioweapon ook snel komt![]()
WUW4 niet te vergeten, nog steeds jammer dat ze uitelkaar zijn....wrote:Vond tracks als Bass Power, The Heretic, Turn It Up, Realm etc. best vet toen.wrote:wrote:Hoop dat die van Bioweapon ook snel komt![]()
Handig dit! Ik ga morgen is een hele dag wat oudere albums opzetten. 
Zany - Planet Zany [Fusion]
Kan er alvast wel bij neem ik aan?
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Dat album van Francesco Zeta misschien? Stelt niet zoveel voor, maar heeft toch wel wat noemenswaardige releases..
Nee, het album is nog niet officiele uit. Als jij vorig jaar zei dat het Machine album d'r ook bij kon had je 't ook mooi miswrote:Zany - Planet Zany [Fusion]
Bioweapon album had ik best leuk gevonden. 
Heb er even een 'Upcoming' gedeelte bij gezet.
Zet deze er ook maar bij ja. Telt mee imo.wrote:Dat album van Francesco Zeta misschien? Stelt niet zoveel voor, maar heeft toch wel wat noemenswaardige releases..
-
K
Bong-ra Monolith (prspct )
Francesco Zeta - Unmistakeable 2012 (Edinet Music)
En als je het mee wou rekenen.
Demoniak - Clockwork 2012 (Zoo Records)
En als je het mee wou rekenen.
Demoniak - Clockwork 2012 (Zoo Records)
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
2012 The Sacrifice van Headhunterz?
Is geen album. Tenminste dat zegt meneertje Willem zelf.wrote:2012 The Sacrifice van Headhunterz?
hoe moet je zoiets noemen dan? mixzzzteeeppp ?wrote:Is geen album. Tenminste dat zegt meneertje Willem zelf.wrote:2012 The Sacrifice van Headhunterz?
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Vet maar 2011 is weinig soeps uitgekomen allemaal van die halfgebakken albums