Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
2009:
Headhunterz - The Best Of
Technoboy - Ten Years Of


Verzamelcds zijn geen albums
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Julian DJ and Davide Sonar - Techno Noises <- 2004
Lady Tom - Hard Emotions (Album 2009)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2011:

Headhunterz
Toneshifterz
Bioweapon
A2 Records
Digital Punk
The Machine
Frontliner
TNT

Wat een lijst! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JDX & Davide Sonar ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
JDX & Davide Sonar ook nog.

Nogmaals: Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JDX = Lajsen met hem gesprek op Facebook
Davide Sonar weet ik niet maar dat heb ik hier meerdere keren gelezen. dus zal wel waar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Davide Sonar weet ik niet maar dat heb ik hier meerdere keren gelezen. dus zal wel waar zijn.

Ik heb ook wel eens gelezen dat in 2012 de wereld vergaat. Dat is niet echt een bron.
En Laysen die met JDX sprak? niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:58 
 

JDX heb ik ook gehoord, en dat Davide Sonar een album gaat maken was volgens mij net na Qlimax 2009 bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
JDX heb ik ook gehoord, en dat Davide Sonar een album gaat maken was volgens mij net na Qlimax 2009 bekend

Heb jij in 1.5 jaar tijd wat ervan gehoord? Hij is ondertussen ook van label gewisseld, dus ik denk dat dat redelijk van de baan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is A2 Records album al bevestigd dan? Heb nergens echt een duidelijke bron gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Is A2 Records album al bevestigd dan? Heb nergens echt een duidelijke bron gehoord..

Meerdere malen op Twitter van Ran-D en A2 geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:06 
 

Khadber schreef:
Almighty schreef:
JDX heb ik ook gehoord, en dat Davide Sonar een album gaat maken was volgens mij net na Qlimax 2009 bekend

Heb jij in 1.5 jaar tijd wat ervan gehoord? Hij is ondertussen ook van label gewisseld, dus ik denk dat dat redelijk van de baan is.

Denk eerlijk gezegd dat er van een album idd niet veel komt, aangezien hij nu pas begint met releasen van zijn "nieuwe" tracks die op Qlimax2009 werden gedraaid. En in dat jaar zal ie vast niet stil hebben gezeten dus er zullen denk ik (hoop ik) nog een hoop tracks uitkomen van Davide Sonar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht zelf ook geen album van Davide Sonar, maar je weet nooit.
In zijn set van Qlimax 2009 zaten wel veel tracks waar nog steeds niks over bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de andere kant hoeft ook niet alles uitgegeven te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Edwinn schreef:
Is A2 Records album al bevestigd dan? Heb nergens echt een duidelijke bron gehoord..

Meerdere malen op Twitter van Ran-D en A2 geweest.


Duidelijk en letterlijk gehoord toen Ran-D bij de Magic Show was :)

Overigens, The Fusion Of Sound :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:34 
 
Hardtraxx Newbie

Frontliner album in 2011? kan nergens info vinden..heeft die dat op twitter gezet ofso?
zou wel erg dik zijn al zijn producties vind ik bruut geneen slechte als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Aan de andere kant hoeft ook niet alles uitgegeven te worden.

'T is ook nooit goed he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pothoofd schreef:
Frontliner album in 2011? kan nergens info vinden..heeft die dat op twitter gezet ofso?
zou wel erg dik zijn al zijn producties vind ik bruut geneen slechte als je het mij vraagt.

http://scantraxx.com/index.php?siteid=1 ... euzeid=487
Citaat:
Also known for his energetic sets and epic tunes with big hits like ‘Outside World 2009' and ‘Tuuduuu'. Some of you might know but Frontliner is very busy with his debut Artist album. During this tour you will get an exclusive premier of his new tracks. Never heard before, so expect something special.


Daveytl schreef:
Khadber schreef:
Aan de andere kant hoeft ook niet alles uitgegeven te worden.

'T is ook nooit goed he :D

Ik vind het prima hoor als alles uitgegeven wordt, maar mensen beginnen soms over tracks van een aantal jaar oud, zie niet in waarom je die nog persé uit moet geven.

edit: dat bedoel ik niet om te zeiken, maar meer om aan te geven dat het geen verplichting is om alles maar vrij te geven of te releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 17:55 
 
Hardtraxx Newbie

oke dik! :) ben zeer benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Almighty schreef:
JDX heb ik ook gehoord, en dat Davide Sonar een album gaat maken was volgens mij net na Qlimax 2009 bekend

Heb jij in 1.5 jaar tijd wat ervan gehoord? Hij is ondertussen ook van label gewisseld, dus ik denk dat dat redelijk van de baan is.


Het klopt dat Lajsen met JDX gesproken heeft waarin hij duidelijk aangeeft aan een album te werken (ergens in het Wist-je-dat). Ik neem aan dat Lajsen dat niet allemaal voor de lol heeft verzonnen, maar een officiële bron is er evenmin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 00:55 
 
Hardtraxxer

I see there are some questioning of the JDX Album, i looked back in "Wist je dat" and found the chat with JDX:

[Lajsen]
Hey JDX :)
[JDX]
yo
[Lajsen]
When is the release of: JDX ft. Kelly-Q - You & Me ? :)
Its so awesome!
[JDX]
sooon
workin on album now
[Lajsen]
Album? :o
[JDX]
yeah
[Lajsen]
Nice!
Looking forward to it ;)
[JDX]
thnkz ... in the mean time i start workin on new site
new previeuws
[Lajsen]
oh :o
[JDX]
everything
[Lajsen]
Sounds very nice!
When you think the album will be ready?
[JDX]
mid Febr '11
[Lajsen]
Nice!
[JDX]
but ofcourse i'll come up with the news on Fb , twitter , site , etc etc
[Lajsen]
Will You & Me be on that album? with Wildstylez Remix?
[JDX]
yeah
[Lajsen]
Great!
[JDX]
don't know about the rmx , but we'll figure that out
[Lajsen]
Else there will be new tracks only? :)
[JDX]
yes
[Lajsen]
Collabs with anybody? :)
[JDX]
all suprise
lol
[Lajsen]
Ah nice!
Hoping for maybe collabs with, Wildstylez, HHZ, DBSTF, Frontliner (maybe) and such :)
[JDX]
yahooooo
[Lajsen]
Got a name of the album? ^^
[JDX]
not yet
[Lajsen]
Cant wait for it!
[JDX]
i'll do my best !
[Lajsen]
Great^^
I hope you put You&ME rmx on the album too ;)
But that is just wishthinking! Haha
[JDX]
we'll see

And its not something i made/make up, i chatted with him on Facebook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 01:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geloof mij maar dat dit lijstje nog flink gaat worden aangevuld, houd er ook rekening mee dat dit gewoon de nieuwe standaard word in hardstyle. De muziek heeft tegenwoordig zo een hoge kwaliteit dat het gewoon kan gaan concurreren met grote artiesten.
Showtek komt ook met een nieuw album en als je een klein beetje na denkt kun je ook nog 5 andere artiesten noemen die met een album komen.

Web releases zit geen enkele omzet in, albums daarintegen wel - hardstyle gaat steeds meer "muziek" worden en alle noemenswaardige artiesten zullen dus ook albums gaan uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Titatovenaar, er zit wel een nadeel aan albums, zo komt er eerst een hele tijd niks uit van een artiest, en dan oppeens 14 nieuwe tracks, dan zitten er tracks tussen die veel minder aandacht krijgen dan wanneer ze los gereleased zouden worden.

en: Ik hoop dat ze ook steeds van die code's geven voor de full tracks, en dan ook alle tracks full uitgeven, Brennan Heart had bij zn eerste album een paar tracks niet gereleased voor mensen met een code, alleen op HS.com gereleased.

En Headhunterz had een paar tracks vrijgegeven aan mensen met de code zonder intro of met een fop intro's en outro's (Sacrifice Remix heeft 12 sec. claps aan het begin, dan 12 sec. bass, outro hetzelfde verhaal, en 25 sec. outro is toch echt te kort. Raiders Of The Sun edit had niet eens een intro, en Her Voice remix is ook nooit met mixbare intro gereleased)

Dus ik hoop dat dat wel beter word in 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar komt bij dat bij Headhunterz die 2 tracks met de Noisecontrollers er nog niet op staan geloof ik. Jammer, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
@ Titatovenaar, er zit wel een nadeel aan albums, zo komt er eerst een hele tijd niks uit van een artiest, en dan oppeens 14 nieuwe tracks, dan zitten er tracks tussen die veel minder aandacht krijgen dan wanneer ze los gereleased zouden worden.

en: Ik hoop dat ze ook steeds van die code's geven voor de full tracks, en dan ook alle tracks full uitgeven, Brennan Heart had bij zn eerste album een paar tracks niet gereleased voor mensen met een code, alleen op HS.com gereleased.

En Headhunterz had een paar tracks vrijgegeven aan mensen met de code zonder intro of met een fop intro's en outro's (Sacrifice Remix heeft 12 sec. claps aan het begin, dan 12 sec. bass, outro hetzelfde verhaal, en 25 sec. outro is toch echt te kort. Raiders Of The Sun edit had niet eens een intro, en Her Voice remix is ook nooit met mixbare intro gereleased)

Dus ik hoop dat dat wel beter word in 2011.


Ik vind dat eigenlijk niet raar bij een edit die vrijgegeven wordt of wat dan ook. Het is gewoon de versie die hij gebruikte voor z'n livesets toen, dus niet een track die full geluisterd hoort te worden. Zou eigenlijk raar zijn om er dan nog een hele intro aan te knutselen speciaal voor een soort van free release. Ben het wel met je eens dat Her Voice nog full uit had moeten komen, evenals de 2 NC tracks (die gelukkig wel op iTunes staan gewoon)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen