zie wel erge dj namen hier voorbij komen hoorwrote:Denk niet dat iemand zich Dj Filthy gaat noemen.wrote:Grappige reactie, wist ook niet dat het Filthy was, ik dacht "fil tie wai" om het ff heel duidelijk te zeggen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:Denk niet dat iemand zich Dj Filthy gaat noemen.wrote:Grappige reactie, wist ook niet dat het Filthy was, ik dacht "fil tie wai" om het ff heel duidelijk te zeggen
of juist wel, maar dan in een vage versie
DJ Supermodelz is zo'n naam ja.. ** wat een naamwrote:zie wel erge dj namen hier voorbij komen hoorwrote:Denk niet dat iemand zich Dj Filthy gaat noemen.wrote:Grappige reactie, wist ook niet dat het Filthy was, ik dacht "fil tie wai" om het ff heel duidelijk te zeggen
Verder moet ze blij zijn dat TB dit gedaan heeft. Ze moet niet gaan janken om rechten en geld. Nu is ze tenminste iets beroemder geworden. En dat is voor geen geld te koop.
WOOOW... nooit geweten dat dat van een video kwam gek!! Heeeel stoer om te zien!! 
Die kerel leert ook bij e mensen (':wrote:Bij de aftermovie van Qlimax 2008, spreekt ie toch wel aardig engels :pwrote:TBY kan geloof ik gebrekkig Engels getuige dit filmpje.. @ Qlimax 2006
View on YouTube
wil al zeggen
tby kent wel engels kijk ook maar dvd qlimax 2008
en bij tatanka is het gebrekig engels
maar wel sportief van die chick dit
tby kent wel engels kijk ook maar dvd qlimax 2008
en bij tatanka is het gebrekig engels
maar wel sportief van die chick dit
* gaat nu ook een rap opnemen en op youtube zetten in de hoop ook ooit eens in een productie te komen 
Succes 
Gaat toch heen met je rap. Dat is voor vmbo'ers.
Ik heb ook een vmbo diploma ja :Owrote:Succes
En ik zit nu op het VMBO. Bek houwe dus jonge! Sjonnie.
Maar wel een leuk filmpje zeg, maar ze doet het denk ik alleen voor het geld.
Maar wel een leuk filmpje zeg, maar ze doet het denk ik alleen voor het geld.
Oke oke oke sorry jongens. Het was niet zo bedoeld.
En zo was die opmerking van mij ook niet bedoeld hoorwrote:Oke oke oke sorry jongens. Het was niet zo bedoeld.
Wacht. Dit even voorop: ik ben niet bang.
Ik bied gewoon me excuses aan ja. Probeer die zin is anderste interpreteren
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
en daarom is internet dus een slecht medium om te communiceren..wrote:Wacht. Dit even voorop: ik ben niet bang.
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
:')wrote:Wat doe jij hier dan?
Dat bedoel ik dus.
Ik bedoel er mee te zeggen, dat je via alleen letters dingen moeilijker interpreteert. Je hoort geen stem/intonatie.
Niet er meteen invliegen heah
Daar heb je gelijk in.
Letters beelden namelijk niks uit. Een gezicht wel, daar beeld je namelijk onbewust al iets mee uit als je iets aan het vertellen bent.
Letters beelden namelijk niks uit. Een gezicht wel, daar beeld je namelijk onbewust al iets mee uit als je iets aan het vertellen bent.
In dat geval klopt de beschrijving niet bij mijwrote:dit is van qlimax 2003