Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 00:02 

Hardtraxx Veteran

Docu van Wim van der Aar over de Gabber!

Zelf heb ik deze tijd niet meegemaakt (ik denk de meesten op Hardtraxx niet) maar het is zeker de moeite waard om even te bekijken. Ik heb er wel van genoten in elk geval :)
Als het goed is staat onder aan het artikel een link naar de docu.

http://www.vpro.nl/pers/titels/3doc.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 01:22 

Hardtraxx Veteran

Gekeken en is net zoals iedere doc over gabbers. Maak is wat unieks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 10:35 

kvond het een hartstikke leuke documentaire met een positieve sfeer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Gekeken en is net zoals iedere doc over gabbers. Maak is wat unieks.

Wat had je dan graag willen zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 15:51 

Ik heb 'm ook gekeken en ik vond ook dat het een opeenstapeling van clichés was ondanks dat het leuk is om naar te kijken. Wat ik liever heb is dat ze eens een over de muziek zelf gaan praten. Welke stromingen, labels, feesten etc. er allemaal waren. Nu weet ik wel dat het publiek hier niet op zit te wachten, maar via internet kan zoiets prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:20 

Hardtraxx Veteran

Voor een algemene docu vond ik hem redelijk goed geslaagd met unieke beelden van, in en rond de Energiehal. Het was wel allemaal Rotterdam gericht, had iets meer verwacht qua verschillende feesten zoals Thunderdome, hun begin en einde. En ook hoe de muziek nog voortleeft bij Masters of hardcore etc. Iemand van buiten heeft na gisteravond geen idee hoe de scene nu is. Oke de gabberscene is dood maar Hardcore bestaat nog steeds en dat was wel onderbelicht. Maar gelukkig niet teveel gabberpiet en hakkuhbar gehalte, alleen zijdelings aandacht. Wel goed dat ook verteld is dat er lieden op feesten verschenen met hun politieke statements, de doodsteek voor de gabber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:37 

Hardtraxx Addict

Stukje gezien maar wat een bende tuig bij elkaar haha. Lelijke wijven ook niet normaal zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:26 

Hardtraxx Veteran

Ja was meer een Rotterdamse docu inderdaad, had ook graag gezien hoe ze nu kijken op de hardcore scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 01:05 

Hardtraxx Veteran

Het was een docu over de gabbercultuur... dat was iets van de jaren 90 volgens mij, niet echt meer van nu. Tenminste, niet in die mate zoals toen. En toen was het gewoon een Rotterdamse aangelegenheid... denk dat de docu wat dat betreft goed de lading dekt.

Vond hem wel wat vlak... had hem boeiender verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 08:29 

Donateur

pim0412 schreef:
Zelf heb ik deze tijd niet meegemaakt (ik denk de meesten op Hardtraxx niet)

Ik sla dit soort documentaires juist over omdat ik het wel heb meegemaakt (niet vanaf het prille begin overigens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 09:12 

Hardtraxx Veteran

Wel leuk om te zien dat het als iets positiefs werd neergezet. En uiteindelijk is het op hardstyle/hardcore feesten nog steeds een beetje het zelfde. Alleen dat men niet er allemaal meer het zelfde uitziet enzo. Maar de sfeer is altijd goed, iedereen is je vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 10:25 

Donateur

Vond het een beetje tegenvallen de docu, had er meer van verwacht :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

Ik wou dat ik zo goed kon hakken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:09 

Hardtraxx Veteran

Oefenen voor de spiegel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:21 

Donateur

Vond het ook wel mooi in die energiehal xd In het middel het centrale punt waar er gehakt word daaromheen alleen maar mensen die rondjes lopen.
Leek net of ik een aflevering van The Walking Dead zat te kijken met allemaal Walkers die een beetje rond dwarrelde
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

En hoe sommige mensen eruit zagen, jezus zeg.... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 08:54 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Vond het ook wel mooi in die energiehal xd In het middel het centrale punt waar er gehakt word daaromheen alleen maar mensen die rondjes lopen.
Leek net of ik een aflevering van The Walking Dead zat te kijken met allemaal Walkers die een beetje rond dwarrelde

Energiehal. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 15:42 

Hardtraxx Elite

Ook gekeken wel iets meer van verwacht..
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen