Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ok ok, dit is het verhaal :)
Vorig jaar heb ik dus de black `08 cd gekocht, vorige week heb ik hem dus eens helemaal uitgepluisd .. Jaja niks te doen ;) En zag ik dus reclame achterin steken .. Namelijk dit

Dance-Tunes.com
It's your download store

3 Free downloads met men speciale code. Dus ik lekker snel geregistreerd vandaag nog ;) en Blijkbaar heb ik dus 3 credits. Nu is mijn vraag, nog mensen die dit al gedaan hebben, of tegen gekomen zijn? Want persoonlijk weet ik niet echt wat te doen & ik wil zeker niks verkeerd doen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 19:54 
 
Donateur

bRt_ schreef:
Ok ok, dit is het verhaal :)
Vorig jaar heb ik dus de black `08 cd gekocht, vorige week heb ik hem dus eens helemaal uitgepluisd .. Jaja niks te doen ;) En zag ik dus reclame achterin steken .. Namelijk dit

Dance-Tunes.com
It's your download store

3 Free downloads met men speciale code. Dus ik lekker snel geregistreerd vandaag nog ;) en Blijkbaar heb ik dus 3 credits. Nu is mijn vraag, nog mensen die dit al gedaan hebben, of tegen gekomen zijn? Want persoonlijk weet ik niet echt wat te doen & ik wil zeker niks verkeerd doen :x

Ja ik had die CD ook gekocht en had me ook geregistreerd, ik had Technoboy - Ti Sento gekocht toen die juist uit was. Je moet gewoon een nummer kiezen, dan zeggen kopen of downloaden, je moet wel zien dat het niet meer dan 3 credits kost, en dan gewoon afrekenen, en dan krijg je de downloadlink
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
Ja ik had die CD ook gekocht en had me ook geregistreerd, ik had Technoboy - Ti Sento gekocht toen die juist uit was. Je moet gewoon een nummer kiezen, dan zeggen kopen of downloaden, je moet wel zien dat het niet meer dan 3 credits kost, en dan gewoon afrekenen, en dan krijg je de downloadlink

ahaa. Thx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 19:58 
 
Donateur

bRt_ schreef:
Yannicksuper schreef:
Ja ik had die CD ook gekocht en had me ook geregistreerd, ik had Technoboy - Ti Sento gekocht toen die juist uit was. Je moet gewoon een nummer kiezen, dan zeggen kopen of downloaden, je moet wel zien dat het niet meer dan 3 credits kost, en dan gewoon afrekenen, en dan krijg je de downloadlink

ahaa. Thx ;)

Ik had toen wel een probleempje, maar dat kwam niet door Dance-Tunes. Mijn download viel namelijk uit, en nadat je 1 keer gedownload hebt kan je niet meer terug doen. Moest ik dat eerst weer oplossen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
bRt_ schreef:
Yannicksuper schreef:
Ja ik had die CD ook gekocht en had me ook geregistreerd, ik had Technoboy - Ti Sento gekocht toen die juist uit was. Je moet gewoon een nummer kiezen, dan zeggen kopen of downloaden, je moet wel zien dat het niet meer dan 3 credits kost, en dan gewoon afrekenen, en dan krijg je de downloadlink

ahaa. Thx ;)

Ik had toen wel een probleempje, maar dat kwam niet door Dance-Tunes. Mijn download viel namelijk uit, en nadat je 1 keer gedownload hebt kan je niet meer terug doen. Moest ik dat eerst weer oplossen :P

Ik vind dat dat wel door Dance-Tunes komt, bij Juno en Beatport kun je dingen 4 dagen lang blijven downloaden ofzo... Veel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Kun je nog paginas scrollen of verder gaan? Ik kom maar op 32 tracks terecht ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op TML doen ze dat ook, met kaartjes van dance tunes

man wat had ik er veel vorig jaar
hahahaha

elk dingetje dat ik zag waar die kaartjes lagen, klets 5-10 meepakkeng :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ok maar wat moet je doen? ;p Moet je op de buy knop drukken en dan afrekenen of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ok maar wat moet je doen? ;p Moet je op de buy knop drukken en dan afrekenen of?


jupppp
elk liedje kost een prijs of credits
en klaar is kees

dus je hebt 3 credits dus je kan 1 of 2 nummers kopen denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2009 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Thanks UNIFY = Binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2009 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

had hem ook gekocht en het zat er ook in
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen