Ken je nergens zien 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nou Jor-D, toon ons eens wat cijfertjes als adminwrote:Ken je nergens zien
Ja idd, maar het is ook leuk dat er leden zijn die wat posten ewrote:We hebben misschien niet heel gek veel postende leden, maar we hebben wel een flinke zooi mensen die elke dag toch hier even komt kijken, en dat is ook een hoop waard.
Hier staan wat cijfertjes: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardtrax ... -jaar.html" target="_blank" rel="nofollowwrote:Nou Jor-D, toon ons eens wat cijfertjes als adminwrote:Ken je nergens zien
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Nu maar hopen dat het niet al te groot word!
Hopen dat het forum niet al te groot wordt, maar wel dat de site de grootste hardstylesite van Nederland wordt!wrote:Gefeliciteerd met deze mijlpaal!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Klopt, beter dat we dalijk met een paar mensen zijn die wel actief zijn, en nooit voor problemen zorgen. dan dat er heel veel zijn die af en toe wat posten.wrote:Hopen dat het forum niet al te groot wordt, maar wel dat de site de grootste hardstylesite van Nederland wordt!wrote:Gefeliciteerd met deze mijlpaal!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
deze site is al populair hoor, tik de namen van vinyls maar eens in op google .. Zie je releases staan van hardtraxx .. Druk een bepaalde liveset maar eens in als hardtraxx die heeft staat ie op plaats nr 1 op google 
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wat Khadber zegt, ik kijk iedere dag wel een paar keer op de mainpage en op t forum, ik spam alleen wat minder dan de restwrote:We hebben misschien niet heel gek veel postende leden, maar we hebben wel een flinke zooi mensen die elke dag toch hier even komt kijken, en dat is ook een hoop waard.
Iig gefeliciteerd!
Boringgwrote:Wat Khadber zegt, ik kijk iedere dag wel een paar keer op de mainpage en op t forum, ik spam alleen wat minder dan de restwrote:We hebben misschien niet heel gek veel postende leden, maar we hebben wel een flinke zooi mensen die elke dag toch hier even komt kijken, en dat is ook een hoop waard.
![]()
Iig gefeliciteerd!
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
inmiddels zijn het er al 1240 leden. gaat hard hier. 240 mensen die zich hebben aangemeld in 2 maand tijd. 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Mooie opmerking, maar er kan altijd iemand geband wordenwrote:ja want dalen kan niet!!!
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
denk 1241wrote:ik ben nmrs 1421![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020