Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2010 20:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ik verkoop het volgende:
1 x Numark5000FX

Verkoopprijs: 300 euro
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Gebruikt
Garantie: Nee

Betaling: Overschrijving / iDEAL / Contant
Verzending: Koerier / Ophalen

Reden van verkoop:
Ik bied dit mengpaneel aan jullie aan omdat ik een ander mengpaneel wil gaan kopen.

Omschrijving:

Algemeen:
Voor iedere DJ die waarde hecht aan veel opties en mogelijkheden, en welke DJ doet dat nou niet, is deze Numark 5000 FX de ideale mixer! Dit zeer veelzijdige mengpaneel heeft vijf kanalen, negen ingangen en diverse effecten aan boord.
Door de vele opties, functies en mogelijkheden biedt de 5000FX voor iedere DJ situatie een oplossing. Naast de negen line ingangen, drie phono ingangen en twee microfoon ingangen beschikt de 5000 FX ook over de nodige uitgangen. Twee gebalanceerde XLR uitgangen, twee zone uitgangen en een digitale 44.1 kHz S/PDIF uitgang vergroten de mogelijkheden van deze mixer nog meer.
Al deze eigenschappen in combinatie met twee Beatkeeper units, die voor BPM synchronisatie zorgen, maken van de 5000FX één van de meest flexibele mixers op dit moment verkrijgbaar!

Specificaties:
- 9 lijn ingangen (waarvan 3 omschakelbaar naar phono)
- 3 phono ingangen
- 2 microfoon ingangen
- gebalanceerde en ongebalanceerde uitgang
- 2 zone uitgangen
- 1 S/PDIF uitgang
- diverse effecten (o.a. scratch, sonar, chop, echo, delay, filter met vocal kill, etc.)
- effecten en loops besturen met behulp van beatkeeper en scratch/effect/pitch wheel
- ingebouwde sampler met 30 seconden geheugen voor smart loop en BPM synchronisatie
- afmetingen: 315 x 356 x 101 mm (BxHxL)

E-mail me als u echt interesse heeft!
[email protected]

Groetjes Ferry
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod