Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:11 
 
Donateur

Ik heb 2 Numark NDX 900 controllers.

Leuke apparaten, leuke functies. Hiervoor had ik CDJ 200.

Het meest irritante wat mij irriteert nu aan de Numark is het zetten van Cue points waar je maar wil in de track.
Bij pioneers cdj kan je willekeurig ergens in je track gaan staan en op cue drukken en speelt hij vanaf daar voortaan zijn cue punt af.

Bij de NDX 900 heb je dan cue, pauze play, maar de cue button start altijd aan het begin van de track waar de muziek start en deze kan je niet willekeurig halverwege de track ergens cue-en. Dan start hij altijd op he start punt van de track.

Nu kan je wel via een HotCue instellen halverwege een track, maar dat is een andere oplossing.

Weet iemand of het wel mogelijk is om te Que vanaf de NDX 900?

(ik heb hier een aparte topic voor gemaakt omdat ik best vind dat dit wat aandacht nodig heeft, het gaat al overal rond op internet maar nergens met antwoord)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:24 
 
Hardtraxx Newbie

Bij mijn NDX 400's moet je op pauze drukken op het moment wat je als cue point wil. vervolgens druk je nog eens op play en hierna is dat het Cue point. als je dan op cue drukt staat die weer op dat punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hetzelfde op de NDX200, met de play knop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:41 
 
Donateur

OMG, is dat alles, klopt zo werkt het idd. Man man..... onlogisch eigenlijk, maar ook weer logish :P

Enige verschill met pioneer is dat de play en pauze knop in 1 is en dit in 2e, :)

Handeling meer en tis gebeurd, mooi! Topic close! en sluiten!

Later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner