Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

Ik verkoop het volgende:
2 x KRK RP 5 G2 Studio monitoren

Verkoopprijs: 220 euro
Bieden toegestaan: Ja

Staat: Nieuw
Garantie: Ja (nog 24 maanden)

Betaling: Overschrijving / iDEAL / Contant
Verzending: Zelf ophalen zou het mooiste zijn. Ik woon in Zuidwolde (DR)

Reden van verkoop:
Ik wil de RP6 gaan aanschaffen. De RP5 gaan erg hard, maar voor een grote zolder vind ik ze net wat ''laag'' missen. Niet om mensen af te schrikken: ze gaan echt hard hoor, maar voor grotere ruimtes mis ik nu gewoon wat ''laag''.

Omschrijving:
Bij deze bied ik 2 mooie KRK RP5 G2 monitoren aan. Ik ben d'r altijd erg zuinig mee om gegaan en heb ze eigenlijk nooit op het hoogste volume gezet. De speakers zien er nog erg strak uit! Ook heb ik van beide monitoren de dozen nog incl. beide gebruiksaanwijzingen + verpakkingsmateriaal dat de KRK's stevig op z'n plaats houd als je ze vervoerd. Ook heb ik de pakbon nog van Bax-shop! Ik heb deze monitoren op 04-06-2012 gekocht en er zit volgens mij 3 jaar garantie op, dus dat houd in dat je nog 2 jaar garantie hebt! Op de foto's zie je wel mopads, deze horen d'r wel bij maar die houd ik graag voor mijn volgende monitoren. Voor 220 euro zijn ze voor jouw!

(Ik heb ook nog 2 XLR kabels (Male - Female) liggen die ik ook niet meer gebruik. Als je ze op komt halen krijg je deze 2 er gratis bij, ideaal voor als je mixer 2 XLR uitgangen heeft!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod