Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 09:50 

Hardtraxx Elite

Ik zoek het volgende:
T-Shirt 'What The Fuck Ya Lookin' At Punk

Gewenste staat: Nieuw / Gebruikt

Maximale verkoopprijs: Komen we wel uit

Betaling: Overschrijving / iDEAL / Contant
Verzending: Koerier / Ophalen

Omschrijving:
Ben opzoek naar het T-Shirt 'What The Fuck Ya Lookin' At Punk van Gunz for Hire. Volgens mij was die Limited.
Als je er een hebt, en je wilt hem kwijt, of je kent iemand die hem kwijt wilt, geef dan een reactie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 15:57 

Hardtraxx Addict

http://www.midtownshop.nl/en/product/9084/ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:15 

Hardtraxx Elite

Basss27 schreef:
http://www.midtownshop.nl/en/product/9084/ :thumbup:

Hmm, ik heb straks het management van G4H een bericht gestuurd en zei dat ze hem niet meer verkochten. Dus vraag me af of deze echt is... Heb je er ervaring mee? Of iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Mid-Town bestaat al langer dan dat Ran-D en Adaro bezig zijn met muziek dus ja das zeker betrouwbaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 18:07 

Hardtraxx Veteran

Mid-Town is failliet, en waarschijnlijk is de site meegegaan want al een aantal maanden krijg je het "Check out" deze melding: "The order process is currently under construction, please visit us later again." Op mailtjes reageren ze ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 08:54 

Donateur

ErikZ schreef:
Mid-Town bestaat al langer dan dat Ran-D en Adaro bezig zijn met muziek dus ja das zeker betrouwbaar ;)

Mid-Town bestond/bestaat inderdaad al 'honderd jaar', dus was/is absoluut betrouwbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:53 

Hardtraxx Elite

hoebedoelje schreef:
ErikZ schreef:

Mid-Town bestond/bestaat inderdaad al 'honderd jaar', dus was/is absoluut betrouwbaar.

Twijfelde er ook niet aan dat Mid-Town niet betrouwbaar was of wel, want dat weet ik zelf ook wel, maar meer aan het feit dat G4H ze zelf niet meer heeft en Mid-Town zou ze wel hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 09:02 

Donateur

Misschien maar niet bestellen daar, en zeker niet vooruitbetalen.

Draidy schreef:
Mid-Town is failliet, en waarschijnlijk is de site meegegaan want al een aantal maanden krijg je het "Check out" deze melding: "The order process is currently under construction, please visit us later again." Op mailtjes reageren ze ook niet meer.
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag