Heb ik van DecibelRawbin wrote:Ik heb een Defqon polsbandje met een flesjesopenergekregen bij 6 biertjes daar!
Related topics
- View the latest post: Audiotricz @ Decibel Outdoor 2024 (Sound Of Decibel,Friday)
- View the latest post: The Pitcher @ Decibel outdoor 2023 | Sound of Decibel | Friday
- View the latest post: Wildstylez @ Decibel outdoor 2023 | Sound of Decibel | Friday
- View the latest post: The Sound of Decibel Outdoor 2023 | Warm-up mix Decibel Outdoor
- View the latest post: Decibel - Stay Loud : The Sound of Decibel - The Pitcher
Active topics in Vraag
Moderators
-
A
Defqon Sydney had van die rubberen hoesjes voor om je blikje drinken, om het koel te houden.Almighty wrote:Heb ik van DecibelRawbin wrote:Ik heb een Defqon polsbandje met een flesjesopenergekregen bij 6 biertjes daar!
-
A
Defqon Australiƫ ligt niet in mijn budget 
-
G
als je er genoeg hebt hoef je iig geen shirt meer aan_dp_ wrote:Heb ook scheit hekel aan mensen die die bandjes omhoudenroberttt wrote:Whaha dealis wel doormidden geknipt, haal dat ding altijd gelijk af..
Schijt hekel aan bandjes ringen allesZiet er toch niet uit...Helemaal niet als je zoals sommige stuk of 10 bandjes om hebt...
Inderdaad, je ziet soms mensen...KSwoosh wrote:als je er genoeg hebt hoef je iig geen shirt meer aan_dp_ wrote:Heb ook scheit hekel aan mensen die die bandjes omhoudenroberttt wrote:Whaha dealis wel doormidden geknipt, haal dat ding altijd gelijk af..
Schijt hekel aan bandjes ringen allesZiet er toch niet uit...Helemaal niet als je zoals sommige stuk of 10 bandjes om hebt...