Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 15:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek het volgende:
1 x

Hoi allemaal!

ik ben opzoek naar Sensation Black Albums van 2002 tot 2017

Het liefste natuurlijk allemaal! Gewoon goeie hardstyle! wil ze op cd gaan zetten maar kon op internet alleen maar paar dj sets vinden van 2008

Wie weet heeft iemand hier veel Sensation Black of White cds en zou die deze willen delen?

Ik ben ook gek op Sensation White dat mag ook natuurlijk! ik hoop dat iemand kan helpen! en deze muziek hier kan delen alvast heel erg bedankt !

Groetjes Supremacy :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar ben je precies naar op zoek? Naar de albums (die door 1 of 2 bepaalde artiesten ergens voorafgaand aan het feest in een studiootje zijn opgenomen) of naar Livesets (die door de optredende artiesten zijn gedraaid op het feest zelf)?

De meeste albums zijn wel te koop via bijvoorbeeld bol.com of soortgelijke websites, of eventueel tweedehands via discogs. Maar aangezien je ze "op CD wil zetten" zal dat wel niet zijn wat je bedoeld. Als je hoopt dat mensen hier de albums digitaal delen ben je op de verkeerde website, dat is hier niet toegestaan.

Als je op zoek bent naar Livesets zou je bijvoorbeeld eens op Mixcloud kunnen zoeken (https://www.mixcloud.com/discover/sensation-black/). Houd er wel rekening mee dat dit over het algemeen geen hele beste kwaliteit is, aangezien ID&T niet zo happig was op het delen van de sets en de meeste sets die online staan dus geript zijn van een radiostream.

Groetjes terug :worship:
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag