Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 08:37 
 
Artiest

Ik zoek het volgende:
Kamer in Tilburg

Maximale verkoopprijs:
Huur moet niet te duur zijn, maar dat moet allemaal maar bekeken worden.

Omschrijving:
Heel simpel, ik dacht ik plaats hier een topic met het feit dat ik een kamer zoek in Tilburg. Er zullen vast mensen hier zijn die bekend zijn met de stad of er wonen.
Wellicht kunnen jullie tips sturen van wat ik moet doen, kennen jullie iemand die een kamer verhuurt vanaf volgend schoolseizoen.
Misschien heeft iemand zelf ooit een kamer gezocht en kan diegene uitleggen hoe hij/zij dat ongeveer heeft aangepakt. Ik wist niet zo snel waar ik dit zou moeten neerzetten, dus dacht er maar een topic voor te openen.
Alle tips, hints etc. zijn welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zal eens even vragen voor je. Ken wel wat lui die in Tilburg studeren. Maar heb je je al ingeschreven op Kamernet of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 16:24 
 
Artiest

Mannonymous schreef:
Ik zal eens even vragen voor je. Ken wel wat lui die in Tilburg studeren. Maar heb je je al ingeschreven op Kamernet of niet?


ja ik sta ingeschreven op kamernet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 19:48 
 

Broer van mijn vriendin studeert momenteel in Tilburg. Kan wel het een en ander vragen als je wilt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 09:49 
 
Artiest

Almighty schreef:
Broer van mijn vriendin studeert momenteel in Tilburg. Kan wel het een en ander vragen als je wilt?


Ja naja alle kleine beetjes helpen, het hoeft niet per se te gaan dat ze kamers kennen, maar misschien tips of hoe ze het hebben aangepakt zou wel mooi zijn ja thx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik woon in Tilburg. Zit nu in een prima kamertje van 12 m2 voor 257 per maand incl. Ik zit in Zuid dichtbij het centrum. 5 min fietsen naar de stad, 5 min fietsen naar de hogeschool en 10 min naar de uni.
Waarschijnlijk ga ik na de zomer met wat vrienden wat beters zoeken.

Misschien is het wel wat voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Ik woon in Tilburg. Zit nu in een prima kamertje van 12 m2 voor 257 per maand incl. Ik zit in Zuid dichtbij het centrum. 5 min fietsen naar de stad, 5 min fietsen naar de hogeschool en 10 min naar de uni.
Waarschijnlijk ga ik na de zomer met wat vrienden wat beters zoeken.

Misschien is het wel wat voor je?


Waar zit je in zuid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
b-ram schreef:
Ik woon in Tilburg. Zit nu in een prima kamertje van 12 m2 voor 257 per maand incl. Ik zit in Zuid dichtbij het centrum. 5 min fietsen naar de stad, 5 min fietsen naar de hogeschool en 10 min naar de uni.
Waarschijnlijk ga ik na de zomer met wat vrienden wat beters zoeken.

Misschien is het wel wat voor je?


Waar zit je in zuid?

Bij het korvelplein :) why?
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag