Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:35 
 
Hardtraxxer

Aller eerst moet ik even vermelden dat we niet zeker weten of dit in het juiste forum is geplaatst. We zitten al een dag te brainstormen en we hebben eigenlijk geen idee waar we dit kunnen regelen. Vandaar dat we het hier bij Vraag zoeken omdat hier wellicht hardtraxxers zijn die hier ervaring mee hebben.

Ik zoek het volgende:
1 x Een locatie voor +/- 30 man

Gewenste staat: Nieuw / Gebruikt / Slecht

Maximale verkoopprijs: +/- 200 euro voor een avond (17.00 tot 01.00)
Betaling: Overschrijving / iDEAL / PayPal / Contant
Verzending: N.v.t.

Omschrijving:

We zijn op zoek naar een locatie (bijv. een schuur) in regio Zuid-Holland waar we een Hardstyle/Hardcore feestje kunnen houden. Het liefst iets vrijstaands en niet in een woonwijk.

Licht en geluid kunnen we zelf regelen. Verder komen er een paar DJ's (namen worden later bekendgemaakt als we een locatie en een tijd weten).

Natuurlijk zijn er hardtraxxers welkom die wel van een goed feestje houden maar die info is nu nog niet relevant.
Maar eerst moeten we een locatie vinden.

Note to mods: Als dit niet het goede forum is wilt u dit bericht dan verplaatsen?

Verder zijn ideeen en tips van harte welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:49 
 

zijn er boeren in de omgeving of probeer met een boswachter ergens wat te regelen. hier in limburg kan dat heel makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:54 
 
Hardtraxxer

Bij boeren langsgaan is idd een goed idee, gaan we zeker naar kijken!

We zijn vandaag al bij een zaalverhuur geweest, maar die moesten er niks van hebben en keken ons zelfs raar aan lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feest voor 30 man?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:30 
 

Draidy schreef:
feest voor 30 man?

om te beginnen met een feest. het hoeft niet meteen formaat van qlimax te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan nog is 30 man ietwat weinig, niet?
Kun je wel zeggen dat je eerste (?) party meteen uitverkocht was haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 09:16 
 
Hardtraxxer

Geen officieel feest waar kaarten voor verkocht worden lol, gewoon besloten met vrienden. Natuurlijk zijn liefhebbers altijd welkom maar het is absoluut niet commercieel ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Club Mad of de Bazart afhuren, zijn alle twee wel vrij toegankelijk en ze zijn er erg relaxed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je mag m'n huis wel gebruiken in Breda, mits je meer geld neerlegt en borg staat voor kapotte spullen.
Heb hier Pioneer CDJ800mk2's staan + Behringer DDM4000 die jullie kunnen gebruiken.
Doe maar PM, zo actief ben ik niet meer op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:39 
 
Hardtraxxer

jRn jouw PM heb ik beantwoord, Mol naar jou is er eentje onderweg.

Al met al: een club afhuren voor +/- 30 personen is ietwat uit ons budget en Breda is dan net weer te ver.

Wat er op neer komt dat we een vermoeiende dag tegemoet moeten gaan waarbij we bij verschillende boeren in de regio langs zullen gaan of ze oh zo lief zijn om voor 30 jongeren een schuur een avondje tot beschikking stellen. "Gabber zoekt boer" gaat van start :P

Toch wil ik jullie bedanken voor de adviezen, we weten nu waar we kunnen beginnen :)

Topic kan wat mij betreft wel dicht, want ik denk dat we echt alle mogelijkheden hebben gehad. Als iemand nog een briljant idee heeft wat we over het hoofd hebben gezien stuur dan s.v.p. een berichtje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Rammelslakje schreef:
Topic kan wat mij betreft wel dicht, want ik denk dat we echt alle mogelijkheden hebben gehad. Als iemand nog een briljant idee heeft wat we over het hoofd hebben gezien stuur dan s.v.p. een berichtje :)

:thumbup: Als je hem terug open wilt gooien PM me dan maar even! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:23 
 
Hardtraxxer

Zit naar het slotknopje te zoeken maar kan hem niet vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Zoetermeer heb je in de zomer een blokhut bij het silverdome daar. Voor weinig geld kun je daar terecht :thumbup:

http://www.zoetermeer.nl/index.php?sima ... &pagid=611

Contact:
Tel: 079 - 331 39 69
E: [email protected]
http://www.latenstaan.nl

Ik ben hier wel is vaker naar een feestje gegaan is echt een vette locatie. Er worden hier geregeld dusteb en dnb feesten gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 08:24 
 
Hardtraxxer

Thanks voor het antwoord, toevallig zijn we daar 2 dagen geleden geweest en hebben besloten dat we het daar idd gaan proberen te regelen :) Deze kan dus dicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al vaak gezegd, je kan hem zelf sluiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 21:27 
 

als die knop er zat -.- jor-d en mod`s: die knop is er niet! :mad:
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag