Aller eerst moet ik even vermelden dat we niet zeker weten of dit in het juiste forum is geplaatst. We zitten al een dag te brainstormen en we hebben eigenlijk geen idee waar we dit kunnen regelen. Vandaar dat we het hier bij Vraag zoeken omdat hier wellicht hardtraxxers zijn die hier ervaring mee hebben.
Ik zoek het volgende:
1 x Een locatie voor +/- 30 man
Gewenste staat: Nieuw / Gebruikt / Slecht
Maximale verkoopprijs: +/- 200 euro voor een avond (17.00 tot 01.00)
Betaling: Overschrijving / iDEAL / PayPal / Contant
Verzending: N.v.t.
Omschrijving:
We zijn op zoek naar een locatie (bijv. een schuur) in regio Zuid-Holland waar we een Hardstyle/Hardcore feestje kunnen houden. Het liefst iets vrijstaands en niet in een woonwijk.
Licht en geluid kunnen we zelf regelen. Verder komen er een paar DJ's (namen worden later bekendgemaakt als we een locatie en een tijd weten).
Natuurlijk zijn er hardtraxxers welkom die wel van een goed feestje houden maar die info is nu nog niet relevant.
Maar eerst moeten we een locatie vinden.
Note to mods: Als dit niet het goede forum is wilt u dit bericht dan verplaatsen?
Verder zijn ideeen en tips van harte welkom.
Ik zoek het volgende:
1 x Een locatie voor +/- 30 man
Gewenste staat: Nieuw / Gebruikt / Slecht
Maximale verkoopprijs: +/- 200 euro voor een avond (17.00 tot 01.00)
Betaling: Overschrijving / iDEAL / PayPal / Contant
Verzending: N.v.t.
Omschrijving:
We zijn op zoek naar een locatie (bijv. een schuur) in regio Zuid-Holland waar we een Hardstyle/Hardcore feestje kunnen houden. Het liefst iets vrijstaands en niet in een woonwijk.
Licht en geluid kunnen we zelf regelen. Verder komen er een paar DJ's (namen worden later bekendgemaakt als we een locatie en een tijd weten).
Natuurlijk zijn er hardtraxxers welkom die wel van een goed feestje houden maar die info is nu nog niet relevant.
Maar eerst moeten we een locatie vinden.
Note to mods: Als dit niet het goede forum is wilt u dit bericht dan verplaatsen?
Verder zijn ideeen en tips van harte welkom.