Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek het volgende:
2 kaartjes voor defqon 1 2011!

Gewenste staat: Nieuw

Maximale verkoopprijs: 75,00 euro

Betaling: Overschrijving / iDEAL / PayPal / Contant
Verzending: Koerier /

Omschrijving:
Gezocht 2 kaartjes voor defqon 1 op 25 juni! Ik ben helaas de 9e april niet in staat om kaartjes te halen en wil er toch wel heel graag bij zijn. Ik hoop dat jij degene bent die mij kan helpen!! Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vraag je vader :p Mijn vader haalde vorig jaar ook omdat ik aan het werk was :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Denk niet dat je die nu al gaat krijgen, Q-dance trekt namelijk de kaartjes weer in als men ze nu al gaan verkopen. ;) Dus je kunt beter iets anders bedenken om aan kaarten te komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Denk niet dat je die nu al gaat krijgen, Q-dance trekt namelijk de kaartjes weer in als men ze nu al gaan verkopen. ;) Dus je kunt beter iets anders bedenken om aan kaarten te komen :thumbup:


Ze trekken toch alleen in als je teveel vraagt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Lyst schreef:
Denk niet dat je die nu al gaat krijgen, Q-dance trekt namelijk de kaartjes weer in als men ze nu al gaan verkopen. ;) Dus je kunt beter iets anders bedenken om aan kaarten te komen :thumbup:


Ze trekken toch alleen in als je teveel vraagt?


Ja lijkt mij ook , maar kan ik niet garanderen. Want doorverkoop is officieel verboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 14:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Denk je dat mensen deze week een kaartje hebben gekocht en in diezelfde week er nog achter komen dat ze niet kunnen? :P De mensen die nu hun kaartjes aanbieden, doen dat zeer waarschijnlijk om ze met winst door te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is hij juist wel van Q-Dance of een mede organisatie :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Misschien is hij juist wel van Q-Dance of een mede organisatie :whistle:

zal niet de eerste zijn, iemand op markplaats is zijn 4 kaartjes kwijt + geld kwijt voor de administratiekosten en het terugdraaien van de kaarten. Boete van 25 euro geloof ik.

overigens wel terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, geld etc krijg je gewoon terug gestort, je kaarten worden alleen ongeldig verklaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Nee, geld etc krijg je gewoon terug gestort, je kaarten worden alleen ongeldig verklaard.

administratiekosten krijg je niet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zouden Q-dance het ook kunnen doen, na de officieele kaartverkoop. Want het is echt niet normaal hoeveel kaarten er na 9 April op Marktplaats komen. Zou Q-dance deze allemaal ongeldig kunnen verklaren, of kon dat nu alleen maar door die Pre-Sale?

Want ik vind het sowieso al knap hoe ze het kunnen doen, want je marktplaats account hoeft niet altijd hetzelfde te zijn als je Paylogic account / Computer. En via IP adres mogen ze, ze waarschijnlijk niet blokkeren omdat ze niet kunnen bewijzen dat jij ze heb gekocht op dat IP adres. Omdat er ook iemand anders op jou computer kan hebben gezeten.

Heeft iemand een idee, hoe Q-dance in ze werk gaat. Ben ik wel nieuwschierig naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezelf voor doen als eventuele koper
en op basis daar van miss kaarten ongeldig maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
jezelf voor doen als eventuele koper
en op basis daar van miss kaarten ongeldig maken?


Kijk daar had ik niet aan gedacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja en die gozer waar het over gaat op partyflock had zijn voor en achternaam erbij gezet, en op marktplaats stond bij die andere zijn 06 nummer en mailadres.. dus dan weet je ook genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 13:46 
 

The Anim0l schreef:
jezelf voor doen als eventuele koper
en op basis daar van miss kaarten ongeldig maken?

dat dus :P
ze kunnen ook niet op een of andere magische manier achterhalen welke tickets iemand heeft -.- zonder dat je al zn gegevens hebt
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag