Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 02:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zoek het volgende:
4 x Dominator Kaartje

Gewenste staat: Nieuw

Maximale verkoopprijs: 55 euro p stuk

Betaling: iDeal

Verzending: email
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beukapen!
Verkoop deze jongens een kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:49 
 

Yo weer die goede tussenpersoon jRn die er voor mij zorgt dat iedere klant te vertrouwen is! Ben echt blij met hem hij is als een soort mediator! Maar zie dat je clean bent dus bij deze 4X dominator 2012 kaartjes voor jou! Gaan weg voor 55 per 4, per 1 wordt het 65 man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

echte_oostzaner schreef:
Yo weer die goede tussenpersoon jRn die er voor mij zorgt dat iedere klant te vertrouwen is! Ben echt blij met hem hij is als een soort mediator! Maar zie dat je clean bent dus bij deze 4X dominator 2012 kaartjes voor jou! Gaan weg voor 55 per 4, per 1 wordt het 65 man!


Ik bied de helft!
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag