Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:42 

slot
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:30 

Hardtraxx Veteran

Maximale verkoopprijs: €25,- >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 12:23 

Nando schreef:

Mompelt iets van: wienie waagt wint nie wie jatok

Maar we gaan ook 95% voor de hardstyle en om daar nou 55€ voor te betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:24 

Hardtraxx Elite

ga gewoon homos
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Nando schreef:

Dat laatste he :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 01:37 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Nando schreef:

Ja ga dan gewoon naar een hardstyle feest voor €25 i.p.v van hardcore feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 12:52 

hahah had wel wat reacties verwacht maar gaan we nou allemaal boos worden?:') Ten eerste is er geen ander feest die dag(volgens partyflock), en ook het laatste weekend dat ik nog kan voor mijn vakantie. Daarbij kan ik het toch proberen?? Het is niet alsof ik iemand dwing ofzo :P Als ik binnen nu en zaterdag op een of andere manier wat geld heb ga ik zeker wel voor wat meer... Jullie hebbe misschien veel geld, ik op het moment niet(en wel best veel zin :oh: :P )

Maar alsnog, ik kan toch iemand een plezier doen, die er toch vanaf moet en die doet dan meteen mij een plezier ^^ En als niemand een kaartje voor ons heeft, dan niet he -.- ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 16:50 

Hardtraxx Veteran

Tis bijna uitverkocht en dan krijg je echt geen kaartje meer voor onder de 45 euro. Misschien op de dag zelf rond een uur of 2-3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 17:20 

Denk ook dak beetje te ambitieus was :( :P maar alsnog
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:45 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
hahah had wel wat reacties verwacht maar gaan we nou allemaal boos worden?:') Ten eerste is er geen ander feest die dag(volgens partyflock), en ook het laatste weekend dat ik nog kan voor mijn vakantie. Daarbij kan ik het toch proberen?? Het is niet alsof ik iemand dwing ofzo :P Als ik binnen nu en zaterdag op een of andere manier wat geld heb ga ik zeker wel voor wat meer... Jullie hebbe misschien veel geld, ik op het moment niet(en wel best veel zin :oh: :P )

Maar alsnog, ik kan toch iemand een plezier doen, die er toch vanaf moet en die doet dan meteen mij een plezier ^^ En als niemand een kaartje voor ons heeft, dan niet he -.- ;)

Sorry ik was een smiley vergeten, dat maakt mijn reactie al wat minder boos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 01:04 

Ik was ook redelijk chagrijnig(brak dus :P ) maar vond gewoon raar dat mensen dit allemaal gaan lezen, terwijl ik gewoon een kaartje wil voor een feest dat ik in deze drukke partytijden niet kan betalen... :P Maarja als iemand toevallig kaartje had gewonne ofzo en mij een plezier wil(de) doen zou het toch best prima zijn :) :thumbsup:
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag