Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 14:16 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek het volgende:
2 kaartjes Dominator 2012

Gewenste staat: Nieuw

Maximale verkoopprijs: 65,00 euro

Betaling: Overschrijving / iDEAL / Contant
Verzending: Koerier / Ophalen / e-mail

Omschrijving:
Omdat mijn loon te laat was overgemaakt ben ik dus net de verkoop mis gelopen. Nu zijn ik en mijn vriendin opzoek naar 2 kaartjes voor Dominator.
Aangezien dat ik een niet zo rijke student ben ;) xd heb ik niet meer te besteden dan €65,- per kaartje

Wie o wie kan mij helpen?

Als je omstreken Arnhem woont wil ik de kaartjes gerust ophalen!
Met vriendelijke groet

P. Muller
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze jongen confirm ik als legit. Verkoop hem. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 14:20 
 
Hardtraxx Newbie

jRn schreef:
Deze jongen confirm ik als legit. Verkoop hem. :)


tnx jorn ;) hopelijk kan ik iemand vinden zodat we dansje kunnen doen op dominator :yay: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 14:35 
 
Hardtraxx Newbie

Niemand die verkoopt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:46 
 

Yo ik zie dat die jRn je confirmed als legit dat is goed man, hij deed dat ook al bij een andere en daar heb ik ook al goede zaken mee gedaan, dus bij deze twee kaartjes dominator voor jou! normale prijs natuurlijk
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag