Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zoek het volgende:
Ticket Swedish House Mafia @ Ziggo Dome 13 Dec

Gewenste staat: Nieuw

Maximale verkoopprijs: 65 Euro

Betaling: Overschrijving
Verzending: E-Ticket dus mail denk ik.

Omschrijving:
Ik was te laat en heb dus geen kaartje.
Misschien het verkeerde forum maarja je weet maar nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:17 
 

Dan ga je de Swedish House Mafia missen. Het concert van de 12e is niet eens uitverkocht trouwens ;) kan je gewoon nog kaartjes voor kopen.
http://www.onelasttour.com/ticket-info/amsterdam-wednesday-12-december-2012/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Dan ga je de Swedish House Mafia missen. Het concert van de 12e is niet eens uitverkocht trouwens ;) kan je gewoon nog kaartjes voor kopen.
http://www.onelasttour.com/ticket-info/amsterdam-wednesday-12-december-2012/


Ik wou de 13e omdat de rest van mn vrienden dan ook gaan en ik kan die dag niet want dan ben ik jarig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:51 
 

Maar dan zijn ze toch niet in de Ziggo Dome? Of ben ik nu zo fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Maar dan zijn ze toch niet in de Ziggo Dome? Of ben ik nu zo fout?


9 en 13 december zitten ze in de ziggo 12 in de melkweg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:55 
 

:lol: echt niet, Amsterdam, Wednesday 12 December 2012 Ziggo Dome. En van hun One Last tour zijn er toch maar 2 optredens in Nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:56 
 

Ah jawel die ene lijst op hun site is niet volledig. Maar 12 is volgens de site in Ziggo hoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

65,- voor alleen SHM... Waddaaah Fuck
Nog ff goed binnelopen met hun 'one last tour', gelijk rentenieren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
65,- voor alleen SHM... Waddaaah Fuck
Nog ff goed binnelopen met hun 'one last tour', gelijk rentenieren!


Er komen nog meer artiesten :P
Die worden waarschijnlijk een maand of minder van te voren aangekodigt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
65,- voor alleen SHM... Waddaaah Fuck
Nog ff goed binnelopen met hun 'one last tour', gelijk rentenieren!


Alsof die nog niet binnen zijn!
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Vraag