Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 32 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Zero Sanity - Trophy Hunter EP
HS EP 3 tracks

Zero Sanity - Trophy Hunter EP (KOB005)

Label
Knock Out Beats
Catalogue number
KOB005
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
TH en SOF :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Substance over Form

deze vind ik toch wel echt het lekkerste van de 3 tracks:D...iemand als nieuws over release datum??
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
8 november al dacht ik :thumbsup:
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Leuke release is dit van Zero Sanity! :thumbup: Substance Over From :thumbsup:
D
alle 3 super dikke nummers :bomb:
Trpohy Hunter het minst maar toch zeker neit slecht :thumbup:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Die intro's van Paranormal Subjects en Substance Over Form klinken vet!
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Titatovenaar wrote:Trophy hunter :clap:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Trainfreak wrote:
Tel wrote:
Trainfreak wrote:Echt iedereen gaat ook die raw weg in he... laatste track gaat nog
Zero Sanity heeft altijd wel een hardere kant gehad! :thumbup:

Substance Over Form is echt een super plaat :woot:

En nu dat we het toch over Zero Sanity hebben, ik moet nog steeds Psychedelic Substance halen :whistle:
Zou best ken ze niet, maar vind het zo jammer dat er maar zo weinig tegenwoordig nog is wat vrolijke liedjes produceren.
Dit is z'n hyves http://zerosanity.hyves.nl/
E
Hardtraxxer
104 posts member since 2010
last seen Jan 2012
out now hardstyle.com
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
paranormal subjects vind ik helemaal niets

maar wat positiever ben ik over die andere 2

Trophy Hunter is een heerlijke toegankelijke plaat, geen hit, maar ik zou 'm wel draaien :) alleen al om die midpart
Substance Over Form klinkt 't vetst in m'n oren, leuk rauw nummertje. ga deze ook een keer draaien :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heb nu Trophy Hunter op staan, klinkt erg vet tot nu toe! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
kben eigenlijk best benieuwd was KOB006 wordt aangezien de laatste release op Knockout beats bommetjes waren :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
donkeyrollers wrote:kben eigenlijk best benieuwd was KOB006 wordt aangezien de laatste release op Knockout beats bommetjes waren :P
Kan jij ook nog dingen posten die niet gerelateerd zijn aan 'de volgende release op xx label'?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Substance Over Form :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Dakpan wrote:
donkeyrollers wrote:kben eigenlijk best benieuwd was KOB006 wordt aangezien de laatste release op Knockout beats bommetjes waren :P
Kan jij ook nog dingen posten die niet gerelateerd zijn aan 'de volgende release op xx label'?
haha ja hoor ;)
F
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2010
last seen Jul 2012
Trophy hunter vind ik wel leuk.. maar niet geweldig
de andere twee zijn niet echt mijn ding
V
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Nov 2011
Trainfreak wrote:Echt iedereen gaat ook die raw weg in he... laatste track gaat nog
Helemaal mee eens, Hardstyle is Hardstyle niet meer. Luister de oudere nummers ook veel meer dan de nieuwe, hoe ver kan het niveau afgezakt zijn... 2008 was het beste jaar en dat zal wel zo blijven :(.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Vaims wrote:
Helemaal mee eens, Hardstyle is Hardstyle niet meer. Luister de oudere nummers ook veel meer dan de nieuwe, hoe ver kan het niveau afgezakt zijn... 2008 was het beste jaar en dat zal wel zo blijven :(.
Wat een onzin. Volgens mij zijn er zat artiesten die nog gewoon hun ding blijven doen. En volgens mij is er ook nog geen een artiest echt overgestapt van mainstream naar raw. De raw hardstyle producers van nu zijn altijd al van de wat hardere kant geweest, alleen wordt dit de laatste tijd meer gewaardeerd.

Als jou voorkeur niet naar raw uitgaat, kan je toch gewoon (bijv) Scantraxx & Co luisteren ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Maximize wrote:
Vaims wrote:
Wat een onzin. Volgens mij zijn er zat artiesten die nog gewoon hun ding blijven doen. En volgens mij is er ook nog geen een artiest echt overgestapt van mainstream naar raw. De raw hardstyle producers van nu zijn altijd al van de wat hardere kant geweest, alleen wordt dit de laatste tijd meer gewaardeerd.

Als jou voorkeur niet naar raw uitgaat, kan je toch gewoon (bijv) Scantraxx & Co luisteren ;)
:yes:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Substance over Form :bomb: :loving:
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Maximize wrote:
Vaims wrote:

Scantraxx is ook niet meer wat het ooit geweest is ;)