TH en SOF 
Substance over Form
deze vind ik toch wel echt het lekkerste van de 3 tracks:D...iemand als nieuws over release datum??
Dit is z'n hyves http://zerosanity.hyves.nl/wrote:Zou best ken ze niet, maar vind het zo jammer dat er maar zo weinig tegenwoordig nog is wat vrolijke liedjes produceren.wrote:Zero Sanity heeft altijd wel een hardere kant gehad!wrote:Echt iedereen gaat ook die raw weg in he... laatste track gaat nog![]()
Substance Over Form is echt een super plaat![]()
En nu dat we het toch over Zero Sanity hebben, ik moet nog steeds Psychedelic Substance halen
Kan jij ook nog dingen posten die niet gerelateerd zijn aan 'de volgende release op xx label'?wrote:kben eigenlijk best benieuwd was KOB006 wordt aangezien de laatste release op Knockout beats bommetjes waren
haha ja hoorwrote:Kan jij ook nog dingen posten die niet gerelateerd zijn aan 'de volgende release op xx label'?wrote:kben eigenlijk best benieuwd was KOB006 wordt aangezien de laatste release op Knockout beats bommetjes waren
Helemaal mee eens, Hardstyle is Hardstyle niet meer. Luister de oudere nummers ook veel meer dan de nieuwe, hoe ver kan het niveau afgezakt zijn... 2008 was het beste jaar en dat zal wel zo blijvenwrote:Echt iedereen gaat ook die raw weg in he... laatste track gaat nog
Wat een onzin. Volgens mij zijn er zat artiesten die nog gewoon hun ding blijven doen. En volgens mij is er ook nog geen een artiest echt overgestapt van mainstream naar raw. De raw hardstyle producers van nu zijn altijd al van de wat hardere kant geweest, alleen wordt dit de laatste tijd meer gewaardeerd.wrote:Helemaal mee eens, Hardstyle is Hardstyle niet meer. Luister de oudere nummers ook veel meer dan de nieuwe, hoe ver kan het niveau afgezakt zijn... 2008 was het beste jaar en dat zal wel zo blijvenwrote:Echt iedereen gaat ook die raw weg in he... laatste track gaat nog.
wrote:Wat een onzin. Volgens mij zijn er zat artiesten die nog gewoon hun ding blijven doen. En volgens mij is er ook nog geen een artiest echt overgestapt van mainstream naar raw. De raw hardstyle producers van nu zijn altijd al van de wat hardere kant geweest, alleen wordt dit de laatste tijd meer gewaardeerd.wrote:Helemaal mee eens, Hardstyle is Hardstyle niet meer. Luister de oudere nummers ook veel meer dan de nieuwe, hoe ver kan het niveau afgezakt zijn... 2008 was het beste jaar en dat zal wel zo blijvenwrote:Echt iedereen gaat ook die raw weg in he... laatste track gaat nog.
Als jou voorkeur niet naar raw uitgaat, kan je toch gewoon (bijv) Scantraxx & Co luisteren
Scantraxx is ook niet meer wat het ooit geweest iswrote:Wat een onzin. Volgens mij zijn er zat artiesten die nog gewoon hun ding blijven doen. En volgens mij is er ook nog geen een artiest echt overgestapt van mainstream naar raw. De raw hardstyle producers van nu zijn altijd al van de wat hardere kant geweest, alleen wordt dit de laatste tijd meer gewaardeerd.wrote:Helemaal mee eens, Hardstyle is Hardstyle niet meer. Luister de oudere nummers ook veel meer dan de nieuwe, hoe ver kan het niveau afgezakt zijn... 2008 was het beste jaar en dat zal wel zo blijvenwrote:Echt iedereen gaat ook die raw weg in he... laatste track gaat nog.
Als jou voorkeur niet naar raw uitgaat, kan je toch gewoon (bijv) Scantraxx & Co luisteren