Old Skool is lekkere plaat hoor, Tanz Electrik klinkt opzich ook wel lekker!
Dat.wrote:Superrelease!
Alleen jammer van de Zatox dongs in de remix. Old Skool heeft kicks waar je u tegen zegt.
Dat.wrote:Superrelease!
Nikkita wordt alleen vermeld als ze zelf meeschrijft aan de tekstwrote:vette track!
wel vreemd dat nikkita niet vermeldt wordt ?
Heb je gelijk in, op dat over die dongs na.. want die kicks lijken er wel een beetje op.. maar gaan toch echt stukken harderwrote:Dat.wrote:Superrelease!
Alleen jammer van de Zatox dongs in de remix. Old Skool heeft kicks waar je u tegen zegt.
Luister je naar Zairon - Don't Stop en plak je dat erinwrote:Old Skool raakt me totaal niet..
Tanz Electrik begint redelijk goed, alleen dit is nu een climax waar reverse bass helemaal tot zijn recht komt.. Jammer van die kicks dus.
In de youtube-titel staat het ook met een x, en ook in de beschrijving van het filmpje, en ook in de tags.wrote:Gewoon een typfoutje in het filmpje, op de cover staat wel gewoon Tanz Electrik. Gebeurt wel vaker bij IH dat de titel van het filmpje niet overeenkomt met de daadwerkelijke titel.
Dit zou wel ns kunnen jawrote:Missch dat de rechten van t origineel bij een ander label liggen en die anders moeilijk doen? Dit vermoed ik he, ik heb anders ook geen idee...
Typfout en een copy/paste fout danwrote:In de youtube-titel staat het ook met een x, en ook in de beschrijving van het filmpje, en ook in de tags.wrote:Gewoon een typfoutje in het filmpje, op de cover staat wel gewoon Tanz Electrik. Gebeurt wel vaker bij IH dat de titel van het filmpje niet overeenkomt met de daadwerkelijke titel.
Geen typfout dus.
Dit zou wel ns kunnen jawrote:Missch dat de rechten van t origineel bij een ander label liggen en die anders moeilijk doen? Dit vermoed ik he, ik heb anders ook geen idee...