Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Zatox - Winter (ITAL020)

Label
Italian Hardstyle
Catalogue number
ITAL020
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Wel deze plaat wil ik graag hebben, als is het maar om af en toe in een setje toe te passen, dit is gewoon een goede plaat om een set mee te openen, hou er wel van :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Vind deze plaat een heerlijke sfeer met zich meebrengen. Kan er ook keihard op losgaan op een feest!
Ook thuis is hij goed te doen.

Zoals gezegd is zatox wel toe aan een nieuwe kick :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
NaarDeQlote wrote: Zoals gezegd is zatox wel toe aan een nieuwe kick :P
Het leuke is dus dat Zatox iedere keer iets aan zijn kick sleutelt waardoor het herkenbaar blijft en toch meegaat met de tijd. Luister voor de grap maar eens naar een aantal plaatjes van 1 en 2 jaar geleden, dan hoor je het wel.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Blijft een grafkick waar geen energie en niks in zit.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
dawasiknie wrote:Blijft een grafkick waar geen energie en niks in zit.
not true. unborn, odissea toch wel nice kicks. Maar hij heeft idd ook mindere zoals revolution en another level. Die zijn me net iets te schel
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Kicks van The Future/ Andromeda/ Winter zijn top :thumbsup:
Voor de rest vind ik zijn kicks nog steeds goed, gaat live gewoon altijd lekker.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Daveytl wrote:Kicks van The Future/ Andromeda/ Winter zijn top :thumbsup:
Voor de rest vind ik zijn kicks nog steeds goed, gaat live gewoon altijd lekker.
Creation :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Klopt ;) Ik zei ff wat het snelst in me op kwam. Zullen er vast wel meer zijn :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Andromeda/Drop The Track/Vintage dat was allemaal nog wel prima. Daarna is het stukje bij beetje meer bergafwaarts gegaan.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Oldsklool mid intro kick? ^^ Dat is één van de ziekste van het afgelopen jaar imo. (Zal wel weer door Zany komen dan :P ).
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
dawasiknie wrote:Andromeda/Drop The Track/Vintage dat was allemaal nog wel prima. Daarna is het stukje bij beetje meer bergafwaarts gegaan.
Vind Revolution toch ook wel een heerlijke plaat..
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Gangsterdwerg wrote:
Daveytl wrote:Kicks van The Future/ Andromeda/ Winter zijn top :thumbsup:
Creation :worship:
Deze blijft zoooooooooo vet :bomb: !!!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Pommer wrote:Oldsklool mid intro kick? ^^ Dat is één van de ziekste van het afgelopen jaar imo. (Zal wel weer door Zany komen dan :P ).
Poeh die is ook wel heerlijk inderdaad :love: Ik blijf Zatox gewoon een baas vinden, al zijn sommige tracks wel wat minder interessant.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Men moet nog meer mainstream luisteren, kom op man Zatox kicks zijn toch niet hard. xd
Enig idee waarom Zatox zo populair is sinds 2-3 jaar? Juist, omdat zijn kicks en de andere onderdelen van de tracks een stuk toegankelijker zijn geworden.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
De kicks van The Future vind ik wel erg hard moet ik zeggen. Denk niet dat je dat kunt ontkennen... toch?
Die kicks die hij vroeger gebruikte waren idd harder, maar zouden tegenwoordig denk ik niet meer in een track van hem passen.

Het klopt dat de mainstream-kicks tegenwoordig nogal soft zijn, maar soms geeft dat naar mijn mening wel een fijne balans. Softe plaat met harde kicks vind ik meestal niet geweldig. Doe dan maar lekker 'subtiele' kicks zonder pitch of een hele minimale pitch.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Daveytl wrote:De kicks van The Future vind ik wel erg hard moet ik zeggen. Denk niet dat je dat kunt ontkennen... toch?
Die kicks die hij vroeger gebruikte waren idd harder, maar zouden tegenwoordig denk ik niet meer in een track van hem passen.

Het klopt dat de mainstream-kicks tegenwoordig nogal soft zijn, maar soms geeft dat naar mijn mening wel een fijne balans. Softe plaat met harde kicks vind ik meestal niet geweldig. Doe dan maar lekker 'subtiele' kicks zonder pitch of een hele minimale pitch.
Je bedoelt de kicks in de intro? Die zijn nog wel oke, maar die in de climax etc. nah.
Zatox kicks kan ik overigens geen subtiele kicks zonder/met minimale pitch noemen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Die climax kicks van The Future zijn snoeihard man :D
Lyst wrote: Zatox kicks kan ik overigens geen subtiele kicks zonder/met minimale pitch noemen.
Ik had het ook niet per sé over Zatox.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Dat zijn de kicks in DOTN volgens jou ook xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Lyst wrote:Dat zijn de kicks in DOTN volgens jou ook xd
Ja dat klopt! Is toch niks mis mee, iedereen heeft daar zijn eigen mening over.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daveytl wrote:Voor de rest vind ik zijn kicks nog steeds goed, gaat live gewoon altijd lekker.
Behalve die uitglijder in 'It Must Be' dan, of is dat ME z'n schuld. :)
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Je moet die kicks van Winter maar eens live horen. Op Thrillogy in de B-Front zaal blaasde deze kicks het hardste van allemaal, ik verschoot me een bult.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik heb nog nooit meegemaakt dat kicks live ineens heel anders klonken dan thuis, dus dat lijkt me sterk :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik wel, thuis begint bij extreen pitchende kicks vaak alles op m'n bureau te trillen, terwijl er live vrij weinig gebeurd.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik wel, ik wist niet wat ik meemaakte, dat verschil vond ik egt groot.
Hardtraxxer
87 posts member since 2010
last seen Nov 2014
dawasiknie wrote:Blijft een grafkick waar geen energie en niks in zit.
:worship: Koning!

Persoonlijk vind ik Zatox maar een inspiratieloze gozer..