Dussss, je mist de vrolijke melodien ofniewrote:Nou, niet echt geweldig ofzo
Vintage vind ik de beste eraf, de rest is niks aan.
Btw:
a1: 6/10
a2: 7/10
b-side = 10/10
Dussss, je mist de vrolijke melodien ofniewrote:Nou, niet echt geweldig ofzo
Vintage vind ik de beste eraf, de rest is niks aan.
Nee, alleen 320wrote:Maar op DT is toch alleen 192 of niet?
Diekawrote:Gister alle nummers live gehoort, dahm wat een nummers!![]()
Oh ik koop daar altijd voor mn hardcore-collectie en daarvan is een hoop alleen 192. Maar goed, zou wel relax zijn als dat zo geregeld iswrote:Nee, alleen 320wrote:Maar op DT is toch alleen 192 of niet?. Was bij die Burning EP van Vyolet ook zo
.
Dat is alleen bij releases die voor Februari 2009 toegevoegd zijn. Dus voor al die eerdere releases is het 192, daarna is het 320.wrote:Oh ik koop daar altijd voor mn hardcore-collectie en daarvan is een hoop alleen 192. Maar goed, zou wel relax zijn als dat zo geregeld iswrote:Nee, alleen 320wrote:Maar op DT is toch alleen 192 of niet?. Was bij die Burning EP van Vyolet ook zo
.
ik vind het ook niet de beste van deze Ep, maar ik denk dat een (met alle respect) amateur maanden lang bezig is om zo een sound te creerenwrote:storm 3000 wat een amateur track sorry hoor maar snap het gewoon niet dat bijna iedereen dit een goeie track vind maarja smaken verchil
Mening Volg ik! Alleen kun je Zatox geen amateur noemen hoorwrote:storm 3000 sorry hoor maar snap het gewoon niet dat bijna iedereen dit een goeie track vind maarja smaken verchil
Deels ben ik het met je eens, maar het is geen amateurtrack. Vind Storm3000 ook geen klap aan... I Hate you en Vintage zijn wel dik (Y) Vooral de intro's! In de climaxen vind ik de synth wel een beetje soft... Maar ik denk dat ik hem vaker moet luisteren.wrote:storm 3000 wat een amateur track sorry hoor maar snap het gewoon niet dat bijna iedereen dit een goeie track vind maarja smaken verchil
De nieuwe Tat & Zat mag ook zijn hoorwrote:Dit is zo gaaf he! Wat een tracks kanonnen, Hoop dat de andere italian tracks ook zo goed zijn
Hoe zit het met Tat & Zat samples?wrote:Zatox - Vintage E.P. (WKD 1086)
A1. Vintage
A2. The Noisemaker
B1. I Hate U
B2. Storm
Komt uit 23-09-2009 als alles goed gaat ...
ze zijn alle 4 gewoon uitstekend! alleen storm 3000 is een sound die neemt je wel heel ver terug in de tijd en de meeste hier houden daar niet van.. denk ikwrote:Ik snap niet waarom mensen Storm 3000 niet lekker vinden klinken.. Ik vind ze eigenlijk alle 4 heel fijn! Als ik de minste moet kiezen zou dat denk ik wel I Hate U zijn, maar alle 4 de tracks zijn gewoon uitstekend!