hier PRECIES het tegen over gesteldewrote:Vintage is een erg vette plaat evenals Storm, lekkere oldskool plaat!
I Hate U vind ik wat minder, The Noisemaker vind ik 10x niks.
I Hate U > WTF @ die intro
The Noisemaker > OMG DIE KICKS
hier PRECIES het tegen over gesteldewrote:Vintage is een erg vette plaat evenals Storm, lekkere oldskool plaat!
I Hate U vind ik wat minder, The Noisemaker vind ik 10x niks.
x2wrote:Blijkbaar geen WEBje.. Relax. Komt vanzelf wel! Zijn wel 4 lekkere platen, zeker kanshebber op vinyl of the year voor mij
.
x3wrote:x2wrote:Blijkbaar geen WEBje.. Relax. Komt vanzelf wel! Zijn wel 4 lekkere platen, zeker kanshebber op vinyl of the year voor mij
.
Zatox vinyl staat nu bovenaan en die NC of DR vinyl slaat hem dr niet eens vanaf
Meestal duurt dat even met Zatox tracks.. Ik zou vooral Beatport blijven checken, daar schijnt hij meestal het eerste te komen.. En anders Dance-Tunes.wrote:Weet iemand al wanneer we de WEB kunnen verwachten? Wil 'm zo graag op WEB hebben:D!
Een paar aanpassingen en ik ben mee gegaan! ^wrote:1. Donkey Rollers - Innocent gewoo 4 prachtige tracks!
2. Pavo - Communicate/Raven vooral vanwege Communicate, maar Raven doet ook een goede duit in 't zakje
3. Noisecontrollers - Yellow Minute, alleen vanwege Yellow Minute
simpelweg omdat dit de enige platen zijn geweest van dit jaar die me hebben kunnen emotioneren.
idd.... waar blijft diewrote:kom maar op met die WEB!
Duurde bij zijn vorige vinyls ook +/- 1 maand.. Komt vanzelf welwrote:idd.... waar blijft diewrote:kom maar op met die WEB!
+1wrote:WEB release: +/- eind oktober 2009
owww duurt lang
deze moet ik nog ff hebben en dan kan ik eindelijk mn mix gaan maken
Duurt lang? Wtf man, hij komt deze week gewoon uitwrote:WEB release: +/- eind oktober 2009
owww duurt lang
wrote:Duurt lang? Wtf man, hij komt deze week gewoon uitwrote:WEB release: +/- eind oktober 2009
owww duurt lang
haha idd, je was me net voor
Zozo! Daar gaan we dan!