Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Lekkere intro! Geeft een beetje dat Tonight gevoel. Hopen dat de rest net zo lekker is.
Last edited by jambekkie on 17 Oct 2012 16:59, edited 1 time in total.
Eens, heerlijk energiek!wrote:dit klinkt heel erg vet
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
wrote:
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:Tonight gevoel.
Dacht ik ook al aan. Ik veronderstel ook dat dit al de "evil" side van de track is. Even wachten op de blije kant of op een langere preview.wrote:Tonight Remix deel 2
Klinkt heerlijk zeg!
benieuwd naar de rest, interesse is zeker gewekt
benieuwd naar de rest, interesse is zeker gewekt
Dacht ik ook gelijk aan, beetje de alpha2 remix achtig :p wel vet nogsteeds heurwrote:Lekkere intro! Geeft een beetje dat Tonight gevoel. Hopen dat de rest net zo lekker is.
dacht ook direct aan de toninght remix
. ben benieuwd wat t wordt, maar zatox heeft me niet geboeid afgelopen tijd.
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
View on YouTube awesomeness♥
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Weet me wel te boeien, is niet zo 'evil' als het leek in de teaser, maar was te verwachten natuurlijk
Al weer een poosje geleden dat ik een track van Zatox leuk vond overigens
Al weer een poosje geleden dat ik een track van Zatox leuk vond overigens
Die Brute edit van Hard With style: Idee, best wel tof, uitvoering, net minder.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Hier had ik hele lage verwachtingen van. Heel Italian Hardstyle weet me de laatste tijd niet te boeien.
Zatox & The R3belz waren de laatste boeiende artiesten en die had ik een paar weken geleden al afgeschreven.
Over de track: Zeer standaard, The R3belz screeches heb ik ook al teveel gehoord.
Melodie is over het algemeen erg saai. Kicks die eronder zitten ken ik onderhand ook wel.
Next...
Zatox & The R3belz waren de laatste boeiende artiesten en die had ik een paar weken geleden al afgeschreven.
Over de track: Zeer standaard, The R3belz screeches heb ik ook al teveel gehoord.
Melodie is over het algemeen erg saai. Kicks die eronder zitten ken ik onderhand ook wel.
Next...
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Best leuk, niks speciaals want daar zijn de sounds, kicks etc te standaard voor.
Net nu ik Ferry Corsten vs. Armin van Buuren - Brute regelmatig luister komen hun?"met dit melodietje aankakken. 
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Eens, had meer verwacht van dit nummer helaas.wrote:Die Brute edit van Hard With style: Idee, best wel tof, uitvoering, net minder.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Wat een kakplaat zeg. Na dat stukje intro in het decibel filmpje was ik zeer benieuwd wat hier uit zou komen, maar dit is 10x niks.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Had inderdaad erg vet kunnen worden, maar die synth die ze voor de melodie van brute hebben gebruikt is niet zo groots als die in het origineel dat is jammer.wrote:Eens, had meer verwacht van dit nummer helaas.wrote:Die Brute edit van Hard With style: Idee, best wel tof, uitvoering, net minder.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dat was de Good & Evil (with Brute Medley) Dus dan zijn het nog steeds 2 verschillende nummers..