daar heb ik dan weer niks op tegen maar je moet geen lijntje gaan trekken hewrote:Weet ik. Dan moet je ff wachten.wrote:Nee, ik wil de WEBwrote:HIJ IS UIT, zo allemaal weer blij?
ha! hebben wij 12'' djs ook eens wat eerder dan de CDJ'rtswrote:Plus dat het al een tijdje bekend is dat 'ie op vinyl uit is..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
- 02Zatox Ft. Vamper - The Crew
- 03Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
- 04How Much Can U Take
Source: facebook.com
het schijnt dat hij gister door de scene is gereleased (zie nieuwsgroepen) maar ik vraag me dan af waar in godsnaam ze de mp3's gekocht hebben :s

goeie tracks, maar maakt er de laatste tijd wel heel veell 
-
THardtraxxer
- 249 posts member since 2010
Die tracks zijn gewoon uitgelekt, gebeurd met heel veel tracks. Meestal worden ze niet gereleased maarja, soms wel.wrote:het schijnt dat hij gister door de scene is gereleased (zie nieuwsgroepen) maar ik vraag me dan af waar in godsnaam ze de mp3's gekocht hebben :s
Vinyls komen over t algemeen eerder uit dan de webjes hoorwrote:Weet ik. Dan moet je ff wachten.wrote:Nee, ik wil de WEBwrote:HIJ IS UIT, zo allemaal weer blij?
ha! hebben wij 12'' djs ook eens wat eerder dan de CDJ'rtswrote:Plus dat het al een tijdje bekend is dat 'ie op vinyl uit is..
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wrote:Ja als die ruziemakende internet kindjes nu es ff de mond houden ipv dat ze precies weten hoe alles in elkaar steekt dan hebben wij wat rust
Het interesseert mij in ieder geval geen fuck waar iemand zijn tracks vandaan haalt.
Wat betreft de raw style ep. Ik heb em ook al van et inet geplukt. Ik had em gekocht als ze iets sneller te koop hadden gezet
dus jammer zatox gemiste kans. NEXTTT
Dikke vette vinger :')
welkewrote:wrote:Ja als die ruziemakende internet kindjes nu es ff de mond houden ipv dat ze precies weten hoe alles in elkaar steekt dan hebben wij wat rust
Het interesseert mij in ieder geval geen fuck waar iemand zijn tracks vandaan haalt.
Wat betreft de raw style ep. Ik heb em ook al van et inet geplukt. Ik had em gekocht als ze iets sneller te koop hadden gezet
dus jammer zatox gemiste kans. NEXTTT
Dikke vette vinger :')
Denk dat ie worstenvingers bedoelt

-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Is deze ep nou al te koop of niet?
de vinyl welwrote:Is deze ep nou al te koop of niet?
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Heb ik geen interesse inwrote:de vinyl welwrote:Is deze ep nou al te koop of niet?
dan moet je niet ep zeggenwrote:Heb ik geen interesse inwrote:de vinyl welwrote:Is deze ep nou al te koop of niet?.
Heb deze overigens ook gedownload... Zag hm zo vaak voorbij komen op FTD... Mss als ie uit is dat ik hm nog wel koop, ff zien hoeveel credits ik nog heb
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Want?wrote:dan moet je niet ep zeggenwrote:Heb ik geen interesse inwrote: de vinyl wel.
omdat ep slaat op een vinyl, dan moet je vragen naar de web
Volgensmij is tie ook al gelekt ....
al een weekwrote:Volgensmij is tie ook al gelekt ....
-
RHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Ah ok.wrote:omdat ep slaat op een vinyl, dan moet je vragen naar de web
hoe moeilijk kan het zijn om zolang te moeten wachten!!!!
flikker die dingen er toch eens op man!!!!!!!!!
flikker die dingen er toch eens op man!!!!!!!!!
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren, zullen we het guinness book of records anders vast bellen?
Wel 320 geloof ikwrote:al een weekwrote:Volgensmij is tie ook al gelekt ...., maarja het is niet de web
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
klopt die heb ik ook al binnenwrote:Wel 320 geloof ikwrote:al een weekwrote:Volgensmij is tie ook al gelekt ...., maarja het is niet de web