Alleen nog op vinylwrote:http://www.q-dance.nl/q/audio/Zatox_Raw_Style_EP/list_messages/11145
Waar is hij dan!? :')
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
- 02Zatox Ft. Vamper - The Crew
- 03Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
- 04How Much Can U Take
Source: facebook.com
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
WHardtraxxer
- 56 posts member since 2010
- last seen Nov 2020
en waar is die dan de vinyl?
platenzaakwrote:en waar is die dan de vinyl?
En dan duurt webrelease zeker ook nog 2 weken.. 
Bij Creation EP was hij er de vrijdag voor de vinyl.wrote:En dan duurt webrelease zeker ook nog 2 weken..
Ow beter dan, naja we gaan het zien, na al die tijd wachten maakt paar daagjes ook niet meer zoveel uit.wrote:Bij Creation EP was hij er de vrijdag voor de vinyl.wrote:En dan duurt webrelease zeker ook nog 2 weken..
-
DHardtraxxer
- 426 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Bijna!!!! 
gaap dat mensen nog op deze wachten, kapotgedraait, uitgelekt , op alle feesten al gehoord, dus next zatox ep please
echt onbegrijpelijk dat deze zo lang op zich laat wachten als WEB versie iig
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
ik vind alle 4 de tracks dik.. Dus t is wat mij betreft t wachten waard ook al duurt t wat langer als gepland.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:ik vind alle 4 de tracks dik.. Dus t is wat mij betreft t wachten waard ook al duurt t wat langer als gepland.
Nou ik heb er geen last van, ken de helft niet eenswrote:gaap dat mensen nog op deze wachten, kapotgedraait, uitgelekt , op alle feesten al gehoord, dus next zatox ep please
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Je kan wel die rips lekker van itunes afhalen.. en leuk draaien in setjes, maar als de echte release is er.. ben je er al op uitgekeken.. en is het niks meer aan. Daarom koop ik ook gewoon die rips niet en wacht ik lekker op de release als die er is. Dan heb je nog ergens om naar uit te kijken.. en kan je er lekker van genieten! 
Waar slaat dat nou weer op. Als je ze hebt dan heb je ze toch?wrote:Je kan wel die rips lekker van itunes afhalen.. en leuk draaien in setjes, maar als de echte release is er.. ben je er al op uitgekeken.. en is het niks meer aan. Daarom koop ik ook gewoon die rips niet en wacht ik lekker op de release als die er is. Dan heb je nog ergens om naar uit te kijken.. en kan je er lekker van genieten!
+1 Maar hoelang moeten we nou nog wachten ....wrote:wrote:ik vind alle 4 de tracks dik.. Dus t is wat mij betreft t wachten waard ook al duurt t wat langer als gepland.
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
zolang als Zatox vindt dat nodig iswrote:+1 Maar hoelang moeten we nou nog wachten ....wrote:wrote:ik vind alle 4 de tracks dik.. Dus t is wat mij betreft t wachten waard ook al duurt t wat langer als gepland.
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Zatox moet niet zo lopen ouwehoeren
en deze 4 bommetjes snel uitbrengen 
-
SHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
Hij gaat al rond in 256 kbps ofzo, maar zal wel niet zo lang meer duren. Dacht dat ik volgede week hoorde
-
D
echt waar..
laat hem is aanmaken met deze 4 dikke tracks
anders raak ik er echt op uitgekeken want dit duurt veels te lang...
laat hem is aanmaken met deze 4 dikke tracks
anders raak ik er echt op uitgekeken want dit duurt veels te lang...
ripjeswrote:Hij gaat al rond in 256 kbps ofzo, maar zal wel niet zo lang meer duren. Dacht dat ik volgede week hoorde
anders ging ie wel in 320 rond
-
SHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
Promos ja, maar dat weet ik niet kweet wel dat ze in 256 rond gaan.
-
DHardtraxxer
- 426 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Jaaa heb n' nu!