Zal vast wel anders stellen ze geen release datum vast, tenzij er echt wat fout gaatwrote:als de vinyl nog geperst word, want italiaanse muziek industrie gaat elk jaar in de zomer 4 weken dicht
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
- 02Zatox Ft. Vamper - The Crew
- 03Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
- 04How Much Can U Take
Source: facebook.com
Want? Welke voorbeelden gebruik je daarvoor?wrote:dan zal de web wel in juli komenwrote:25-06-2010 vinyl for sale at freaky.nl
zie : http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=nl
ITAL001 kwam de vrijdag voor de vinyl.
Italian Hardstyle is een Nederlands labelwrote:als de vinyl nog geperst word, want italiaanse muziek industrie gaat elk jaar in de zomer 4 weken dicht
+ Zatox is bezig met een album en staat op zowat ieder festival dit jaar, dus die zal weinig zomervakantie hebbenwrote:Italian Hardstyle is een Nederlands labelwrote:als de vinyl nog geperst word, want italiaanse muziek industrie gaat elk jaar in de zomer 4 weken dicht
de artiesten hebben ook geen vakantie, de labels en drukkerijenwrote:+ Zatox is bezig met een album en staat op zowat ieder festival dit jaar, dus die zal weinig zomervakantie hebbenwrote:Italian Hardstyle is een Nederlands labelwrote:als de vinyl nog geperst word, want italiaanse muziek industrie gaat elk jaar in de zomer 4 weken dicht
Waarom komt eigenlijk de vinyl release eerder als de WEB? 
Waar staat dat?wrote: Omdat het zo hoort
hij zou tog alleen ital001 als vinyl doen ?:P
dat staat geschrevenwrote:Waar staat dat?wrote: Omdat het zo hoort
Omdat de vinyls anders helemaal niet meer verkopen..wrote:Omdat het zo hoortwrote:Waarom komt eigenlijk de vinyl release eerder als de WEB?
krijg net een mailtje van freaky, dat die te bestellen is
goed nieuws dus
goed nieuws dus
lijkt me wel logischwrote:Dus web komt ook bijna?
Zal vrijdag worden en als dat hem niet is dan is het denk ik de week erna. 
ik hou rekening met de week erna dan kan het altijd meevallen! 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Denk gewoon dat deze nooit meer uit komt, des te leuker het is als hij er is danwrote:ik hou rekening met de week erna dan kan het altijd meevallen!
haha jaa zo kan je het ook bekijken!wrote:Denk gewoon dat deze nooit meer uit komt, des te leuker het is als hij er is danwrote:ik hou rekening met de week erna dan kan het altijd meevallen!
wrote:Denk gewoon dat deze nooit meer uit komt, des te leuker het is als hij er is danwrote:ik hou rekening met de week erna dan kan het altijd meevallen!
Is wel verrassend dan
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Morgen komt de vinyl al... Hopen dat de WEB dan er ook gelijk achteraan komt 
EDIT: AL = PAS
EDIT: AL = PAS
Poltergeist heeft me nog niet echt overtuicht, vind het maar een rare track (mijn mening).
De andere 3 zijn véél beter!
Ok mag jij vindenwrote:Poltergeist heeft me nog niet echt overtuicht, vind het maar een rare track (mijn mening).
maar ik vind Poltergeist de beste van deze 4 platen.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Vinyl uitgesteld: 28 juni @ freaky... Dus maandag hopen dat de web dan ook eindelijk komt!
Ik hoop dat DBST dan goed hebben opgelet, want die hebben de afgelopen tijd alleen maar bagger gemaakt.. Hoop op wat tracks met activator.. waren toch altijd topperswrote:Ik ben wel benieuwd. Aangezien hij met DBSTF, A-lusion en tatanka al in de studio heeft gezeten. Ben benieuwd wat daar allemaal uit rolt