duurt lang..
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
- 02Zatox Ft. Vamper - The Crew
- 03Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
- 04How Much Can U Take
Source: facebook.com
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Morgen?! 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ik hoop morgen
zou een topweek zijn dan 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ik heb het ook niet over alleen releases want dat was crap deze weekwrote:topweek? vind het meer om te huilen eigenlijk (aan releases)wrote:ik hoop morgenzou een topweek zijn dan
ik weet niet of ik opdezelfde lijn als je zit btw;
Frontliner, Degos & Re-Done en dan nog Zatox. Dat vind ik toch wel goede releases.
Maar ff kijken of deze vandaag komt, die van The R3bels kwam ook 's middags.
Ben al blij dat ie snel uitkomt. Doet ie toch wel goed, laat nooit te lang wachten met zijn releases.
Komt natuurlijk ook omdat hij al vroeg previews online zet maar alsnog, moet je er maar niet te vaak naar luisteren
Komt natuurlijk ook omdat hij al vroeg previews online zet maar alsnog, moet je er maar niet te vaak naar luisteren
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Komt vandaag wss niet meer. Vind ik ook niet echt een verrassing want er is niks officieel aangekondigd! Wel grappig dat zoveel mensen speculeren en er dan ook in geloven.. Afwachten maar!
was het wel, het zou vorige week, of deze week komen, gezegd door zatox zelf.wrote:Komt vandaag wss niet meer. Vind ik ook niet echt een verrassing want er is niks officieel aangekondigd! Wel grappig dat zoveel mensen speculeren en er dan ook in geloven.. Afwachten maar!
dus misschien morgen.
wrote:was het wel, het zou vorige week, of deze week komen, gezegd door zatox zelf.wrote:Komt vandaag wss niet meer. Vind ik ook niet echt een verrassing want er is niks officieel aangekondigd! Wel grappig dat zoveel mensen speculeren en er dan ook in geloven.. Afwachten maar!
dus misschien morgen.
op zaterdag releasen lijkt me sterk, gebeurt eigenlijk nooit
dus maandag dan maar
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
Ik heb alleen meegekregen dat hij zou aankondigen wanneer de release zou zijn. Niet dat hij al gereleased zou worden. Maargoed we wachten af, ik zou deze tracks ook graag hebben.wrote:was het wel, het zou vorige week, of deze week komen, gezegd door zatox zelf.wrote:Komt vandaag wss niet meer. Vind ik ook niet echt een verrassing want er is niks officieel aangekondigd! Wel grappig dat zoveel mensen speculeren en er dan ook in geloven.. Afwachten maar!
dus misschien morgen.
Lekker boeiend joh.
Hij loopt heus niet weg ofzo, komt vanzelf wel binnenkort! Ga tot die tijd lekker de previews luisteren.
Hij loopt heus niet weg ofzo, komt vanzelf wel binnenkort! Ga tot die tijd lekker de previews luisteren.
Wat bedoel je, vindt je de previews slecht?wrote:Previews..
Nee maar ik vind het altijd zo zonde als je steeds weer die previews gaat luisteren, dan vind je de uiteindelijke release meestal een stuk minder. 
Waarom in elk topic discussie of je previews wel of niet moet luisteren? 
-
D
laat deze nou eens aanmaken dan...
duurt wel heel erg lang...
wel een vette 4 tracker..
duurt wel heel erg lang...
wel een vette 4 tracker..
Yups alweer een week verder en nog steeds niet gesignaleerd..
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Ik zeg volgende week
En deze komt als et goed is wel weer op vinyl uit.
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Ik wil hebben!
Zatox mag toch wel een keer opschieten met deze tracks.. 
ja graagwrote:Wil je elke maand een Italian Hardstyle release ofzo?wrote:Zatox mag toch wel een keer opschieten met deze tracks..
-
SHardtraxx Addict
- last seen Feb 2015
x2 zatox produceerd echt dikke tracks. Van mij mag ook wel elke maand wat van Zatox of The r3bels komen!wrote:ja graagwrote:Wil je elke maand een Italian Hardstyle release ofzo?wrote:Zatox mag toch wel een keer opschieten met deze tracks..