Bij mij ookwrote:Ben t wel met je eens. Maar toch weet hij bij elke track me toch weer te overtuigen. Zatox staat op t moment echt als nummer 1 bij mij!wrote:Wordt tijd voor een Alias denk ik, of hij moet iets nieuws proberen, alles klinkt super, maar alles klinkt eigenlijk wel hetzelfde.
Toch ben ik een groot fan van Zatox
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Zatox Ft. Nikkita - Raw Style
- 02Zatox Ft. Vamper - The Crew
- 03Zatox Ft. Nikkita - Poltergeist
- 04How Much Can U Take
Source: facebook.com
Die break van Poltergeist is ook vet. Wat een top release weer. 
-
S
Poltergeist = 
Pff. Hoe vaker je de previews gaat luisteren, hoe langer het eigenlijk nog gaat duren.. 
Nee. ITAL002 moet nog komen hoor.wrote:Iemand al iets meer informatie?
Weet je toevallig ook welke ITAL002 is khad?wrote:Nee. ITAL002 moet nog komen hoor.wrote:Iemand al iets meer informatie?
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
The r3bels EP;) check de topicwrote:Weet je toevallig ook welke ITAL002 is khad?wrote:Nee. ITAL002 moet nog komen hoor.wrote:Iemand al iets meer informatie?
Poltergeist FULL, bedankt iTunes. 
en nog 7 andere trackswrote:Poltergeist FULL, bedankt iTunes.
Dat komt allemaal van de inQontrol cd ofzo.
Poltergeist 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Hoe komt Itunes eigenlijk aan de full tracks?
Ze bewaren hem voor Mysteryland en Qlimax.. Hoop ikwrote:Hij staat ook al niet op In qontrol
Weer zo'n fail van iTunes..wrote:Poltergeist FULL, bedankt iTunes.
Trouwens Counterfeit, Macabre 2010, Frozen, On Rise en Reputation Game zijn allemaal nog niet gereleased, echt slecht van iTunes..
Naja zo slecht is het niet want zij maken er winst op.wrote:Weer zo'n fail van iTunes..wrote:Poltergeist FULL, bedankt iTunes.
Trouwens Counterfeit, Macabre 2010, Frozen, On Rise en Reputation Game zijn allemaal nog niet gereleased, echt slecht van iTunes..
Zo hoort het gewoon niet, artiesten hebben niet voor niets een release datum gepland. Ze willen hem eerst nog even op feesten laten knallen voordat hij uitgegeven wordt, maarja dan krijgt je dit.. 
Poltergeist en Raw Style sowieso lekker
benieuwd naar andere 2, als er HQ Sample is 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Het is toch al tijden zo dat Itunes fulls uitbrengt, waarom blijven ze die tracks dan geven 
ik ga de previeuws niet luisteren
ga um pas luisteren en draaien als ie uit is
zatox verras me
ga um pas luisteren en draaien als ie uit is
zatox verras me
Het zal echt niet iTunes' schuld zijn. Ze zetten erop wat ze aangeleverd krijgen, lijkt me. Waarom krijgen ze de fulls dan uberhaupt? Iig, ik kan lekker al van Poltergeist genieten