Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Zatox & Max Enforcer - It Must Be (ITAL022)

Label
Italian Hardstyle
Catalogue number
ITAL022
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Heelijk plaatje, alleen de kick in de climax is net te hoog..
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
@ Josh-T: Snap wel dat je die kick bedoelt maar vind het echt totaal niet storend. Hij had ook omlaag gekund inderdaad maar 't is me om het even.
dawasiknie wrote:Vroeger waren de meeste pitchkicks vrij subtiel en lieten de melodie de boventoon voeren. 2/3 jaar geleden deed alleen Frontliner z'n kicks zo de hoogte in rammen. Tegenwoordig doet bijna iedereen het op de meest belachelijke manieren, en het klinkt werkelijk nergens naar. Daar komt ook nog eens bij dat de kicks an sich ook een stuk lelijker zijn geworden en daar hebben artiesten als Zatox, Psyko Punkz, Ran-D etc etc erg negatief aan bijgedragen.
Vind juist dat Zatox en Ran-D kicks over het algemeen wel nice zijn. Probleem is alleen dat ze te vaak op elkaar lijken. En die pitchkicks die de hoogte in rammen: Tsja ik vind het wel wat hebben. Beter dan een monotone bassline onder een melodie. Het is wel sterk afhankelijk van het type melodie. Soms klinkt het nergens naar, soms klinkt het heerlijk. Maar krijg het idee dat de laatste tijd hier alle pitchkicks die omhoog gaan worden afgezeken en dat gaat me toch iets te ver.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Mid-intro is echt heerlijk!
Je kan invloeden van beide vinden. Zatox oa in de kicks, Max Enforcer in de vocals en de melodie.
Pitchkick hebben ze denk ik beide gedaan.
Lekkere pakkend plaatje, pitchkick had wel wat lager gemogen maar voor de rest lekker plaatje.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Hij komt er bijna aan! Jeej
Hardtraxxer
235 posts member since 2010
last seen Jan 2015
Bazen nummerke :yes:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
dawasiknie wrote:Afgezien van de kicks ( :sick: ) een erg vet, vrolijk en energiek nummer. Hou ik wel van :)
Eens met dit, kicks gaan veel te hoog en zitten al in alle tracks van Zatox sinds Vintage ofzo (2009) :/ Hij mag wel eens nieuwe gaan maken.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Erg leuk nummer moet ik zeggen. Een van de weinige Zatox-platen die me heeft kunnen boeien de afgelopen 1.5 jaar. Kicks zijn weer behoorlijk lelijk, da's ook de reden waarom ik Zatox tegenwoordig maar slecht vind.
Hardtraxxer
194 posts member since 2009
last seen Nov 2013
Lyst wrote:
kos wrote:Dit is een van de vetste nummers
Is dat met of zonder alle negatieve dingen achterwege te laten?

Ik vind het een dertien in een dozijn nummer met voor de 100e keer die zwakke zatox kicks, te hoge pitch, inspiratieloos melodietje, niet lekker lopende en nietszeggende vocals en een standaard midintrootje. Maarja het scoort blijkbaar.
Het scoort omdat het een goed nummer is. Daar over nagedacht? Melodieus, euforisch en lekker beuken met die kicks. En ik wordt een beetje moe van je negativiteit. Ik lees de berichten en ben je gewoon aan het zoeken om te kijken wat jij weer te ouwehoeren heb. Lyst wat vind jij dan wel een goede Hardstyle plaat? Bestaat die wel?

Plaat is echt vet! Collab. is voor mij super geslaagd. Kon ook niet anders. Twee meesters in produceren!
Last edited by Mark One on 14 Feb 2012 23:28, edited 2 times in total.
A
Voordat andere mij voor zijn; Laat Lyst dit keer zelf hierop reageren. Capiche?
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Wilde hier toch nog op terug komen. Ben hem uiteindelijk wel gaan waarderen en is ook zeer zeker een leuke plaatje. Alleen die pitchkicks...man man man :P
Hardtraxxer
360 posts member since 2009
last seen Apr 2024
Vind de intro wel lekker :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik reageer tegenwoordig via PM, omdat ik weet dat jullie ook een beetje moe worden van telkens hetzelfde verhaal. :P
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Lyst wrote:Ik reageer tegenwoordig via PM, omdat ik weet dat jullie ook een beetje moe worden van telkens hetzelfde verhaal. :P
Lijkt me wel het beste ja :D
J
Lyst wrote:Ik reageer tegenwoordig via PM, omdat ik weet dat jullie ook een beetje moe worden van telkens hetzelfde verhaal. :P
Vind wel mooi altijd hoe je erop in gaat altijd, wel respect voor, ik doe het niet :P.
Denk alleen dat als alles naar jou verwachtingen zou moeten klinken er niet veel meer over blijft. :P
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Zatox is mij te RAW. :huh:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
hoebedoelje wrote:Zatox is mij te RAW. :huh:
Je doet het erom he :sleep:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
hoebedoelje wrote:Zatox is mij te RAW. :huh:
Je punt is duidelijk. Je hebt helemaal niets met Zatox. Ik vraag je nu even wat minder trollposts neer te zetten.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Klinkt goed in de auto. :)
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
vind dit echt een super plaatje <3
W