Nikkita?wrote:Irreplaceable is echt een super dikke track![]()
Die ander iets minder maar vind de bijdrage van Nikkita altijd goed! Die meid heeft echt talent![]()
To The Top is ook af, dus die mag hij er van mij ook wel bij doen maar dat zal wel niet gebeuren
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Zatox - Irreplaceable / Can't hold us back (ITAL010)
- Label
- Italian Hardstyle
- Catalogue number
- ITAL010
- 01Irreplaceable
- 02Can't hold us back (ft. Sarah Maria)
Bij die andere heeft Sarah Maria de vocals gedaan hoorwrote:Irreplaceable is echt een super dikke track![]()
Die ander iets minder maar vind de bijdrage van Nikkita altijd goed! Die meid heeft echt talent![]()
To The Top is ook af, dus die mag hij er van mij ook wel bij doen maar dat zal wel niet gebeuren
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Oh kut stom van mij zegwrote:Bij die andere heeft Sarah Maria de vocals gedaan hoorwrote:Irreplaceable is echt een super dikke track![]()
To The Top is ook af, dus die mag hij er van mij ook wel bij doen maar dat zal wel niet gebeuren.
Mja toch veranderd mn mening niet
-
G
irreplaceable is zeer nice , cant hold us back bagger heelaas 
Haha dus je denk exact hetzelfde over Nikita als Sarah Maria? :')wrote:Oh kut stom van mij zegwrote:Bij die andere heeft Sarah Maria de vocals gedaan hoorwrote:Irreplaceable is echt een super dikke track![]()
To The Top is ook af, dus die mag hij er van mij ook wel bij doen maar dat zal wel niet gebeuren.
![]()
Mja toch veranderd mn mening niet
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
idd, die intro van irreplaceable is zeer geilwrote:irreplaceable is zeer nice , cant hold us back bagger heelaas
Sterker nog, ik vind het hele nummer zeer geil!wrote:idd, die intro van irreplaceable is zeer geilwrote:irreplaceable is zeer nice , cant hold us back bagger heelaas
Can't Hold Us Back is alleen de break jammer, die haalt de hele energie eruit.
-
RHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
vind ze beide wel vet eigenlijk:D:D
Maakt me weer helemaal lekker voor hard bass!
wrote:Vind dit geen goede release, beide platen doen me vrij weinig. Hij moet eens met wat andere sounds komen...
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Van mij mag hij nog zo door gaanwrote:wrote:Vind dit geen goede release, beide platen doen me vrij weinig. Hij moet eens met wat andere sounds komen...
Irreplaceable
Zijn sound is me nog altijd niet aan het vervelen.
Can't hold us back kan me niet echt bekoren voor nu, die heb ik ook nog nooit gezien in een setje van Zatox of andere artiesten trouwens, terwijl al dat nieuwe Zatox spul toch wel vaak voorbij komt in setjes eigenlijk.
Zijn sound is me nog altijd niet aan het vervelen.
Can't hold us back kan me niet echt bekoren voor nu, die heb ik ook nog nooit gezien in een setje van Zatox of andere artiesten trouwens, terwijl al dat nieuwe Zatox spul toch wel vaak voorbij komt in setjes eigenlijk.
wrote:Zijn sound is me nog altijd niet aan het vervelen.
wrote:wrote:Zijn sound is menog altijd niet aan het vervelen.![]()
-
D
vind beide platen niks aan, ze zitten goed in elkaar alleen is niet mijn ding 
Irreplaceable
Can't hold us back mist iets
Can't hold us back mist iets
ik was op wat download sites aan het rond kijken en toen kwam ik op ............ en daar staan Irrepleacble en Inner Creativity full op
ik wacht wel tot release maar deze zijn toch niet uit?
Staan full op de reverze CD. is dus geen officiele releasewrote:ik was op wat download sites aan het rond kijken en toen kwam ik op ............ en daar staan Irrepleacble en Inner Creativity full op![]()
Hij isser !! te niceee:D Irreplaceable aanschaffe 
als hij er is kan de datum in beginpost komen...weet iedereen het gelijk 
Edit: is dat niet alleen Irreplaceable van Reverze CD??
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja, samen met Inner Creativity volgens mij full reverze.wrote:als hij er is kan de datum in beginpost komen...weet iedereen het gelijk
@ NRgizer: dus hij is nog helemaal niet gereleasedwrote:Ja, samen met Inner Creativity volgens mij full reverze.wrote:als hij er is kan de datum in beginpost komen...weet iedereen het gelijk
Ja, samen met Inner Creativity volgens mij full reverze.
@ NRgizer: dus hij is nog helemaal niet gereleased
Koop hem gewoon via Itunes , belangrijkste is toch dat je hem hebt:)
Can't hold us back zou ik toch niet aanschaffen
@ NRgizer: dus hij is nog helemaal niet gereleased
Koop hem gewoon via Itunes , belangrijkste is toch dat je hem hebt:)
Can't hold us back zou ik toch niet aanschaffen
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017